×
آخرین اخبار

آیین کلنگ زنی پارک ۶هکتاری ساحلی و کوهستانی شهر رودزرد با حضور استاندار خوزستان

  • کد نوشته: 46275
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۲
  • 554 بازدید
  • آیین کلنگ زنی پارک 6هکتاری ساحلی و کوهستانی شهر رودزرد با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.
    آیین کلنگ زنی پارک ۶هکتاری ساحلی و کوهستانی شهر رودزرد با حضور استاندار خوزستان

    آیین کلنگ زنی پارک ۶هکتاری ساحلی و کوهستانی شهر رودزرد با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.

     به گزارش خبرنگار خبرروز در بازدید و دیدار استاندار خوزستان  دکتر شریعتی و معاونین ایشان ، ابراهیم متینیان نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان رامهرمز مهندس قنبری و هیئت همراه از شهر تازه تاسیس،رودزرد ماشین ابتدا آئین کلنگ زنی پارک ساحلی و کوهستانی شهر رودزرد ماشین به مساحت ۶ هکتار درکنار ساحل رود اعلا انجام شد.

    پس از آن در نشستی که سه ساعت به طول انجامید استاندار و متینیان نماینده شهرستان به تقاضا های شهرداری و مردمی رسیدگی کردند.

    در خصوص تخصیص آب برای مناطق گردشگری و ساماندهی آبشار زیر زرد نیز از طرف اهالی درخواستهایی داده شده بود که حاج ابراهیم متینیان اعلام کردند چنانچه هر یک از اهالی جهت سرمایه گذاری اعلام آماده گی کنند خودم به شخصه مجوزات تخصیص آب را برایش خواهم گرفت.

    تعدادی کثیری از اهالی هم در زمان ورود شریعتی و هییت همراه نارضایتی خود را از عدم حضور و بازدید استاندار و مسئولین از سطح شهر در زمان روشن بودن هوا و مشکلات عدیده آنها در حوضه شهری بیان داشتند.

    سلیمان کلاه کج عضو شورای شهر رودزرد در پایان از تمامی مسئولین استانی و شهرستانی که در آئین کلنگ زنی وبازدید از شهر روزرد حضور داشتند خصوصا نیروهای خدوم وزحمتکش نیروی انتظام تقدیر کرد.همچنین از رضائیان شهردار شهر و  مهندس علیبخشی بخشدار رودزرد بابت هر چه بهتر برگزار کردن آئین کلنگ زنی و نشست مردمی مسئولین تقدیر و تشکر کرد و اعلام نمود انشالله با صبر و بردباری شهروندان رودزرد بتوانیم در آینده شهری در خور شهروندان رودزرد ماشین بسازیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *