×
آخرین اخبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:
آمار روز افزون مرگ و میر بیماری کرونا در لرستان

  • کد نوشته: 30045
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۱
  • 450 بازدید
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به شیوع روز افزون بیماری کرونا در استان، گفت: آمار مرگ و میربیماری کرونا در استان نسبت به اوایل شیوع بیماری بیشتر شده است.
    آمار روز افزون مرگ و میر بیماری کرونا در لرستان

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، « محمدرضا نیکبخت» خواستار افزایش همکاری مردم برای کنترل ومهار ویروس کرونا شد و اظهار داشت: این روزها متاسفانه شاهد آمار روز افزون بیماری کرونا هستیم.
    رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه بیشتر شهرهای استان لرستان در وضعیت قرمز قرار دارد، افزود: متاسفانه در روزهای اخیر آمار مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا هم در استان لرستان افزایش یافته است.
    وی با بیان اینکه متاسفانه همه سنین در خطر ابتلا به کووید ۱۹ هستند، بیان کرد: وضعیت غالب شهرهای استان قرمز است و چنانچه مردم رعایت نکنند همه خانواده ها گرفتار خواهند شد .
    نیکبخت با بیان اینکه همکاری مردم برای کنترل و مهار این بیماری ضروری است، افزود: مردم باید قطع ارتباط حضوری با کهنسالان و بیماران زمینه ای همچون افراد دیابتی، قلب و عروق، کلیوی و ضعف سیستم ایمنی را جدی بگیرند .
    وی با بیان اینکه اقدامات محدود کننده از اول هفته آتی اعمال خواهد شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه سن مرگ بر اثر کرونا پایین آمده و همه در خطر هستند .
    رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به روند قرار گرفتن استان در شیب بالای ابتلا به بیماری، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی برای کمک به مردم آمادگی دارد.
    نیکبخت ابراز کرد: برای خدمت به مردم تعداد تخت های بستری برای ارائه خدمات به بیماران افزایش بیشتری داشته است .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *