×
آخرین اخبار

معاون حقوقی قوه قضائیه:
آمار بیکاری ۵۰ درصدی شایسته شهر غنی و نفتی مسجدسلیمان نیست

  • کد نوشته: 75291
  • ۱۴۰۰-۰۸-۰۶
  • 369 بازدید
  • معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: مسجدسلیمان با ظرفیت بالایی که دارد شایسته وضعیت کنونی نیست. باید همه ما پای کار بیائیم تا بررسی شود با وجود این همه امکانات وظرفیت چرا شهرستان مسجد سلیمان با مشکلات زیادی مواجه است.
    آمار بیکاری ۵۰ درصدی شایسته شهر غنی و نفتی مسجدسلیمان نیست

    به گزارش دیدگاه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی امروز همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به خوزستان به شهرستان مسجد سلیمان رفت و در جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان اظهارداشت: قابل پذیرش نیست که این شهرستان با آمار بالای چهل تا پنچاه درصد بیکاری مواجه باشد.

    وی با اشاره به منابع غنی موجود در مسجد سلیمان به عنوان اولین شهر نفتی خاورمیانه افزود: این شهرستان با ظرفیت بالایی که دارد شایسته این وضعیت نیست. باید همه ما پای کار بیائیم تا بررسی شود با وجود این همه امکانات وظرفیت چرا این شهرستان با مشکلات زیادی مواجه است.

    معاون حقوقی رئیس قوه قضائیه در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: این بررسی و اقدام قوه قضائیه بسیار مهم و جدی است چرا که مردم نماد عدالت را در قوه قضاییه می بیند.

    همچنین در این نشست اسکندری رئیس دادگستری مسجدسلیمان اظهارداشت: یکی از معضلات این شهرستان مسئله خودکشی‌ها است و اینها در مسجدسلیمان عمدتا به خاطر مشکلات اقتصادی است.

    وی افزود: در شهرستان مسجد سلیمان ۴۰ تا ۵۰ درصد بیکاری داریم که مشکلات زیادی برای جوانان بوجود آورده است و همین بیکاری باعث شده تا آمار خود کشی ها بالا برود.

    اسکندری گفت: در سال گذشته ۲۰ مورد خودکشی و امسال تا کنون ۱۷ مورد خودکشی داشتیم که عمدتا از مشکلات اقتصادی بود و حتی آمار طلاق بسیار بالایی داریم.

    رئیس دادگستری مسجدسلیمان عنوان کرد: با وجود منابع سرشار نفت و گاز خواهان‌ حمایت کامل وزارت‌ نفت از تیم نفت مسجدسلیمان هستیم که این تیم تنها امید جوانان این شهر می‌باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *