×
آخرین اخبار

آمادگی ۶۲۰ فروشگاه برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استان لرستان

  • کد نوشته: 121159
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۴
  • 74 بازدید
  • معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت: ۶۲۰ فروشگاه این استان آماده ارائه خدمات در قالب طرح کالابرگ الکترونیک هستند.

    آمادگی ۶۲۰ فروشگاه برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استان لرستان

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ سیروس ابراهیمی  در حاشیه وبینار بررسی آخرین وضعیت طرح هوشمندسازی آرد و نان و طرح کالا برگ الکترونیک با بیان اینکه ۱۰ قلم از کالاهای اساسی برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی توسط دولت به یارانه‌ بگیران ارائه می‌شود، اظهار داشت: این اقلام شامل شیر، ماست، پنیر، مرغ کشتار روز، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند، شکر و برنج است.

    وی با اشاره به اینکه دولت برای این اقلام نرخ مصوب را تعیین کرده است، افزود: این به معنای پایین‌بودن قیمت آن‌ها نسبت به نرخ بازار است و مردم می‌توانند به‌صورت دلخواه از این طرح استفاده کنند.

    معاون اقتصادی استاندار لرستان عنوان کرد: ۲۳ هزار فروشگاه در سطح کشور در نظر گرفته شده که از این تعداد ۶۲۰ فروشگاه در سطح این استان در حال حاضر آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

    وی بیان کرد: مردم با مراجعه به فروشگاه‌های می‌توانند کالای مورد نیاز خود را به نرخ مصوب تهیه و مابه‌التفاوت قیمت را نسبت به نرخ روز از محل کارت یارانه‌ای که در اختیار دارند به فروشنده پرداخت کنند.

    ابراهیمی در خصوص آرد و نان نیز گفت: طرح جدید آرد و نان در استان لرستان از ۳۰ بهمن ماه جاری هم‌زمان با ۱۸ استان دیگر کلید خورده است و طی این طرح خبازانی که آرد تحویل می‌گیرند باید تراکنش ده روزه حساب خود را که مربوط به ماه قبل است هر ده روز یک‌بار برای دریافت سهمیه ارائه دهند.

    معاون اقتصادی استاندار لرستان ابراز کرد: طرح جدید آرد و نان در این استان طی دو نوبت انجام شده است و در این بیست روز در نوبت اول ۴۱۲ تن آرد و در ده روز دوم ۲۹۷ تن آرد صرفه جویی داشته‌ایم که این به‌معنای جلوگیری از خروج غیرقانونی آرد از شبکه است.

    ابراهیمی با مفید دانستن طرح جدید آرد و نان اظهار داشت: این روش کنترل بسیار خوبی است و با گذشت زمان میزان مصرف آرد، بهینه، واقعی و شفاف‌تر می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *