×
آخرین اخبار

در نشستی با حضور مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان؛
آمادگی تبریز برای برگزاری انتخابات الکترونیکی ارزیابی شد/ آموزش اخذ رأی الکترونیکی به شهروندان از طریق رسانه‌ها

  • کد نوشته: 63170
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۲
  • 251 بازدید
  • دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر تبریز به صورت تمام‌الکترونیک، گفت: نحوه اخذ رأی الکترونیکی از طریق صداوسیما، رسانه‌ها و همچنین غرفه‌های تعبیه‌شده در نقاط پرجمعیت شهر به مردم آموزش داده می‌شود.
    آمادگی تبریز برای برگزاری انتخابات الکترونیکی ارزیابی شد/ آموزش اخذ رأی الکترونیکی به شهروندان از طریق رسانه‌ها

    به گزارش دیدگاه نیوز ، مرتضی محمدزاده در جلسه ارزیابی آمادگی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهر تبریز، تأکید کرد: شهروندان تبریزی برای تسهیل در فرآیند انتخابات، کد انتخاباتی نامزدهای منتخب خود را باید به همراه داشته باشند.

    وی همچنین با اشاره به آمادگی تمامی شهرستان‌های استان برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد، گفت: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم جلوگیری از ازدحام، صندوق‌های بیشتری برای استقرار در شعبه‌های اخذ رای در نظر گرفته شده است.

    محمدزاده با بیان اینکه تمامی عوامل اجرایی انتخابات در تلاش هستند که انتخاباتی سالم، قانونی و شفاف برگزار شود، ادامه داد: تعامل بسیار خوبی در بین هیات اجرایی و هیات نظارت وجود دارد و امیدواریم این انتخابات نیز با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و بدون هرگونه مشکلی برگزار شود.

    رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: انتخابات شورای شهر در مراکز استان‌ها به صورت تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود و به جای صندوق‌های پلاستیکی، در شعب اخذ رأی، ۳ تا ۵ دستگاه الکترونیکی اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

    فرداد تیموری از صداوسیما و رسانه‌های استان خواست تا در مهلت باقی‌مانده تا انتخابات، نحوه اخذ رأی الکترونیکی را به شهروندان آموزش دهند.

    رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه از هماهنگی این کمیته با رسانه ملی و سایر رسانه های استانی در امر برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: در روزهای آینده، آموزش نحوه شرکت در انتخابات الکترونیک، از طریق شبکه سهند، تلویزیون‌های شهری و همچنین استقرار غرفه های آموزشی در نقاط پرجمعیت شهر، انجام می شود.

    ذوالفقار همتی اظهار داشت: از تمامی رسانه های استان انتظار داریم علاوه بر دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات، نهایت همکاری لازم را با کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان داشته باشند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *