×
آخرین اخبار

آماده باش برای تشییع جنازه احتمالی پله/ تصویر

  • کد نوشته: 111761
  • ۱۴۰۱-۱۰-۰۴
  • 486 بازدید
  • با بدتر شدن حال پله، اقدامات برای برگزاری هر چه بهتر مراسم تشییع جنازه احتمالی او شروع شده است.

    آماده باش برای تشییع جنازه احتمالی پله/ تصویر

    حال پله بهبودی خاصی نیافته و برخی منابع از بدتر شدن آن طی ساعات آینده خبر می دهند. اگرچه سخنگوی بیمارستانی که اسطوره فوتبال برزیل در آن بستری شده در گزارش خود اعلام کرده “او زنده است” اما در ورزشگاه سانتوس آماده‌سازی برای مراسم خاکسپاری احتمالی او آغاز شده است. 

    کلی ناسیمنتو، دختر پله در مورد حال پدرش گفته بود که آنها هنوز در حال تلاش هستند تا قهرمان سه دوره جام جهانی را از شر تومور روده برزگ خلاص کنند. 

    1784599
    اخیرا عکسی از پله و دخترش منتشر شده که نشان از حال بد او دارد. در این عکس، کلی در حالی که پدرش را در آغوش گرفته، روی سینه او در تخت بیمارستان سائوپائولو دیده می شود. این اولین تصویر از پله بعد از اختلالاتی است که در قلب و کلیه او به وجود آمده است. 

    1784600

    علاوه بر این بیمارستان سائوپائولو گزارش داده که پله به دلیل عفونت تنفسی نیز تحت مداوا است. دختر او با تایید این موضوع از ابتلای پدرش به ویروس کرونا خبر داد. در همین حال هواداران فوتبال در تمامی دنیا مثل هواداران سانتوس در شبکه های اجتماعی برای پله انرژی مثبت می فرستند. 

    با این حال اما به نظر می رسد که این بار حال پله وخیم تر  از همیشه است و نگرانی بابت فوت او در برزیل بسیار بالاست. انتشار چند عکس از آماده سازی ورزشگاه سانتوس برای مراسم تشییع جنازه احتمالی پله، تایید کننده حجم بالای نگرانی هاست.

    1784598

    چند عکس از جمله این عکس در رسانه های امریکای جنوبی با عنوان «آماده سازی ورزشگاه سانتوس برای تشییع جنازه احتمالی پله» منتشر شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *