×
آخرین اخبار

با حضور شهردار تبریز صورت گرفت؛
آغاز کاشت ۲۰۰ هزار اصله نهال در پایگاه دوم شکاری تبریز

  • کد نوشته: 58619
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۳
  • 342 بازدید
  • با حضور شهردار تبریز، صبح امروز طرح کاشت ۲۰۰ هزار اصله نهال در محوطه پایگاه دوم شکاری آغاز شد.
    آغاز کاشت ۲۰۰ هزار اصله نهال در پایگاه دوم شکاری تبریز
    به گزارش دیدگاه نیوز ، در ادامه اجرای طرح کاشت یک میلیون اصله درخت و درختچه در سطح شهر تبریز، صبح امروز با حضور شهردار و فرمانده پایگاه شهید فکوری، کاشت ۲۰۰ هزار اصله نهال در این پایگاه آغاز شد.

    ایرج شهین باهر در حاشیه آغاز برنامه درختکاری در پایگاه دوم شکاری تبریز با اشاره به اینکه شهرداری تلاش می کند تا به تعداد کل درخت های شهر، درخت بکارد، گفت: متاسفانه در تبریز فقر فضای سبز داریم و این به دلیل شهرفروشی و تغییر کاربری فضای سبز به کاربری های تجاری و … در دوره های قبل بوده است.
    او ادامه داد: با این حال ما تلاش می کنیم تا تبریز را به باغ شهر برگردانیم و در این راستا پایگاه دوم شکاری ظرفیت لازم برای توسعه فضای سبز در این کلان شهر را دارا است.
    شهردار تبریز نقش پایگاه دوم شکاری در توسعه فضای سبز و کاهش میزان آلودگی هوا را مهم دانست و گفت: این مکان از چند جهت برای شهر تبریز مهم است. آلودگی هوای ناشی از آلاینده ها در منطقه غرب تبریز زیاد است و کاشت درخت در این منطقه می تواند این آلودگی را کاهش دهد.
    او افزود: در این منطقه سطح آب های زیرزمینی زیاد و تامین آب مورد نیاز راحت تر است. همچنین این منطقه ورودی هوایی به شهر تبریز است و هر چقدر زیباتر و سرسبزتر باشد، نمایی سبز و زیبا از شهر تبریز در ذهن مسافران و میهمانان ایجاد خواهد کرد.
    ایرج شهین باهر عنوان کرد: با این حال ما امروز طرح کاشت ۲۰۰ هزار اصله نهال در محل پایگاه دوم شکاری تبریز را آغاز کردیم و امیدواریم که بتوانیم تا پایان خرداد سال جاری و تا زمان اتمام طرح کاشت یک میلیون اصله درخت و درختچه در تبریز، کاشت نهال در پایگاه دوم شکاری را نیز تمام کنیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *