×
آخرین اخبار

آغاز پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان وام جبران خسارت کرونا در لرستان

  • کد نوشته: 29631
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۸
  • 362 بازدید
  • مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای واحد‌های اقتصادی متضرر از کرونا تصویب شد که این رقم به استان ابلاغ و روند معرفی متقاضیان به بانک آغاز شده است.
    آغاز پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان وام جبران خسارت کرونا در لرستان

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، علی آشتاب گفت: اعتبارات این بخش شناور است و در صورت استقبال متقاضیان می‌توان مبالغ بیشتری برای استان جذب کرد.

    وی اظهار داشت: این رقم به منظور جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا به واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان توسط ۱۶ بانک عامل در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

    وی تاکید کرد: شرط اصلی برای دریافت این تسهیلات، ثبت نام واحد‌ها در سامانه ” کارا” است چراکه در غیر اینصورت نمی‌توان از این خدمت بهره‌مند شد و متقاضیان باید از طریق دستگاه‌های مرتبط با کارگاه خسارت دیده به بانک معرفی شوند.

    آشتاب تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه اشتغال استان در خصوص اطلاع رسانی و رفع مشکلات متقاضیان دریافت این تسهیلات به نحوی اقدام کنند که همه مشمولین از آن بهره‌مند شوند.

    وی افزود: نرخ سود تسهیلات اعطایی به متقاضیان ۱۲ درصد و بازه زمانی بازپرداخت آن ۲۴ ماهه می‌باشد که بسته به شرایط از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان وام به هر بنگاه اقتصادی پرداخت خواهد شد.

    به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی لرستان خسارت کرونا به ۶۰ هزار واحد استان یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *