×
آخرین اخبار

آغاز عملیات مقره شویی شبکه توزیع برق اهواز

  • کد نوشته: 93891
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۲
  • 137 بازدید
  • اهواز – خبر روز – مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: عملیات مقره شویی ۲ هزارو ۵۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط کلانشهر اهواز به منظور پایداری شبکه برق و انجام اقدامات پیشگیرانه آغاز شد.

    آغاز عملیات مقره شویی شبکه توزیع برق اهواز

    عبدالحمید عباس شیاری سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهار داشت: با توجه شرایط جوی منطقه و به منظور جلوگیری از نشست آلاینده‌ها روی شبکه، از ابتدای شهریور ماه سال جاری عملیات شست و شوی ۲ هزارو ۵۰۰ کیلومتر از شبکه فشار متوسط برق در اهواز آغاز و در حال انجام است.

    وی افزود: شست و شوی تجهیزات خطوط توزیع برق به منظور حفظ پایداری شبکه برق یک امر ضروری است که با استفاده از ۸۰هزار لیتر آب مقطر با ضریب هدایت الکتریکی صفر در حال انجام است. 

    شیاری با بیان اینکه براساس برنامه ریزی‌ انجام شده این عملیات به مدت ۲ ماه و با شست و شوی متوسط روزانه ۴۰ کیلومتر شبکه ، با استفاده از هشت گروه عملیاتی و استفاده از بزرگترین ناوگان و ماشین آلات ویژه شست و شو  ادامه دارد گفت: کلیه تجهیزات منصوبه و خروجی‌های ایستگاه‌های برق در سطح کلانشهر اهواز در این عملیات شست و شو و آلاینده های موجود از سطح آن پاک می شود.

    وی اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از اخلال در کسب و کار و بازار، عملیات مذکور در معابر پر تراکم در روزهای تعطیل انجام خواهد شد.

    مدیرعامل برق اهواز در پایان گفت: انجام این عملیات با هدف حفظ و پایداری هر چه بیشتر شبکه و جلوگیری از قطع برق ناشی از وجود آلاینده‌ها روی خطوط همچنین در راستای تحقق حقوق شهروندی و افزایش رضایتمندی شهروندان در حال انجام است.

    کلانشهر اهواز ۵۵ هزار مشترک روستایی، ۸۵ هزار مشترک تجاری، ۲ هزار مشترک صنعتی، یک هزار و ۵۰۰ مشترک کشاورزی و ۲۵ هزار مشترک عمومی برق دارد.

    امور برق شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون زیرنظر شرکت توزیع برق اهواز است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *