×
آخرین اخبار

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبرداد:
آغاز ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن

  • کد نوشته: 32268
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۴
  • 455 بازدید
  • مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از آغاز ثبت نام وام ودیعه مسکن خبرداد و گفت: متقاضیان واجد شرایط می‌بایست ابتدا از طریق ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ثبت نام اولیه کنند.
    آغاز ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، رضا خالقی اظهارداشت: طرح ارائه تسهیلات ودیعه مسکن از امروز در استان لرستان آغاز شده و به مدت شش روز ادامه دارد.

    وی کرد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اولیه دریافت تسهیلات بانکی کمک ودیعه اجاره مسکن اقدام کنند.

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: سقف تسهیلات پرداختی در این رابطه برای مستأجران هم استانی ۱۵ میلیون تومان است.

    خالقی گفت: برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و رفاه حال متقاضیانی که قصد دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن را دارند، ثبت‌نام از متقاضیان با استفاده از سامانه پیامکی انجام خواهد شد.

    وی افزود: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ از طریق تلفن همراه شخصی خود، نسبت به ثبت‌نام اولیه دریافت این تسهیلات اقدام کنند، مهلت ثبت نام در ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۹ مرداد ماه به اتمام خواهد رسید.

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در ادامه افزود: تسهیلات بانکی موضوع این مصوبه از محل منابع تسهیلات تخصیصی به واحدهای کسب و کارهای آسیب‌دیده کرونا است.

    وی خاطرنشان کرد: تسهیلات مذکور با نرخ سود ۱۳ درصد و با سررسید یک ساله به مستاجرین واجد شرایط پرداخت می‌شود و در دوره قرارداد صرفاً سود تسهیلات از سوی مستاجرین پرداخت و اصل تسهیلات در سررسید تسویه خواهد شد.

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان داشت: متقاضیان دریافت این تسهیلات ابتدا از طریق ارسال پیامک ثبت نام اولیه می‌کنند و سپس در زمان‌بندی اعلامی می‌بایست در سامانه وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.tem.mrud.ir ثبت نام کنند.

    خالقی، اظهار کرد: داشتن فرم (ج) سبز، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد، متأهل یا سرپرست خانوار بودن، داشتن سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا از مهم ترین شرایط متقاضیان طرح تسهیلات بانکی کمک ودیعه اجاره مسکن است.

    وی بیان کرد: متقاضیان می‌بایست دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

    خالقی ادامه داد: گروه‌های مشمول دریافت تسهیلات موضوع این مصوبه، کارگران و حقوق بگیران ثابت، (با اولویت ازدواج‌های جدید و خانواده‌های ۵ نفره و بیشتر)، مشمولین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور و زنان سرپرست خانوار تعیین شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار کرد: شماره تلفن همراه متقاضی که از طریق آن پیامک ارسال می‌شود می‌بایست به نام فرد متقاضی باشد و زمان تکمیل اطلاعات، پرداخت تسهیلات و وثایق لازم برای اخذ وام متعاقباً از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس www. Tem.mrud.ir اعلام خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *