×
آخرین اخبار

آغاز به کار دوره ششم شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان + عکس و فیلم

  • کد نوشته: 68400
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۴
  • 5003 بازدید
  • عصر امروز پنجشنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور آئین تحلیف از اعضای شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان با حضور محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان و اصحاب رسانه در ساختمان جلسات مهمانسرای نفت برگزار گردید.
    آغاز به کار دوره ششم شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان + عکس و فیلم

    به گزارش دیدگاه نیوز، در ابتدای این نشست محمد پاکدل فرماندار مسجد سلیمان ضمن خیر مقدم به اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه اظهار داشت: در واقع امروز اولین جلسه جدید شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان خواهد بود، و جا دارد از همه خبرنگاران و رسانه ها تقدیر نمایم که با انگیزه بالا خیلی دقیق در حال رصد مسائل مرتبط با شورای شهر می باشند، که البته این روند بار مسئولیت دوستان شورا را سنگین خواهد کرد.

    وی اضافه کرد: من از ترکیب اعضای جدید که شرایط مساعدی را دارند خوشحالم، و اولین خواهش من به عنوان فرماندار از اعضای جدید شورا این است که با شناختی که از همه عزیزان دارم، انگیزه کافی برای کار کردن در مجموعه شورای حال حاضر را می بینم و بالاخره خودشان قبلاً بیرون از این فرایند بودند و به طبع پیشنهادات و انتقاداتی به وضع موجود داشتند، الان خودشان داخل این مجموعه قرار دارند.

    وی ضمن اشاره بر موضوع تعهد همه جانبه تاکید کرد: اولین خواهش من به عنوان فرماندار از اعضای شورای اسلامی این خواهد بود که با آن عهدی که با خودشان و خدای خود و مردم بسته اند و آن اینکه ملاک اصلی را رضای خدا و مردم قرار داده، تحت تاثیر هیاهوها و هجمه های بیرونی قرار نگیرند، نظر شورا به عنوان نهاد رسمی که مبتنی بر قانون باشد و اعمال گردد کاملا مورد حمایت ما خواهد بود.

    وی افزود: ما به عنوان دولت و فرمانداری از همین امروز با حسن نظر بخاطر مردم آمادگی کامل پشتیبانی صد در صدی از فعالیت های شورا را داریم، اما مبتنی بر قانون و رضای خدا و مردم تصمیم گیری قانونی باشد که ما هم حمایت خواهیم نمود، با هیچ چیزی معامله نکنید، ببینید چه به خیر و صلاح مردم است، البته نباید تحت تاثیر بحثهای احساسی قرار بگیرید و واقع بینانه و مبتنی بر قانون اقدامات لازم به عمل اید.

    محمد پاکدل اضافه کرد: در مرحله بحث انتخاب شهردار و نحوه اقدام بر روی آن تصمیمات هرچه باشد، ولکن خلاف نظر ما باشد بر اساس مصلحت اندیشی مورد حمایت ما خواهد بود، و اگر این مهم در اولین اقدامات در گام اول میتواند مردم را امیدوار و اگر نادرست باشد نا امید نماید.

    وی اظهار داشت: شما شورای شهرداری تنها نیستید، و تمام مسئولین مکلف به پاسخگویی به شما هستند و این البته به عملکرد شورا بستگی خواهد داشت، و اگر شما قانون را مطالعه فرمائید تمام دستگاهای اجرایی مکلفند، به شورای اسلامی در چهار چوب قانونی پاسخگو باشند، و چرا حمایت میکنیم؟ ما نهاد شورای شهر را یک یار و یاور در واقع برای خودمان میدانیم.

    در ادامه مراسم تحلیف صورتجلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان و متن سوگند نامه شورا توسط عزیزقلی زمانپور قرائت و توسط دیگر اعضا تکرار گردید.

    فرماندار مسجد سلیمان با تاکید بر موضوع انتخاب شهردار آینده عنوان کرد: اولین کاری که باید سریع توسط شورای این دوره انجام گردد تعیین تکلیف شهردار خواهد بود، ولکن چه کسی میخواهد این سمت را به دست بیاورد، از نظر ما خیلی ورود نمیکنیم، و هر چه این موضوع کشدار شود فشار کار و وقت شما بیشتر تلف می گردد، و امکان اینکه وارد حاشیه های بیشتری شوید زیاد بوده، و انشالله در اولین جلسه شورا باید این اتفاق خوشایند انجام شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “آغاز به کار دوره ششم شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان + عکس و فیلم”

    1. نظرپورقندعلی گفت:

      تبریک به اعضای شورای شهر
      موفق باشین.
      مهندس مولایی شهردار دلسوزبرای این شهراست
      اگه اعضای شورا رای دوباره به مهندس مولایی بدن توکارشون موفق هستن ..
      ماهم ازعملکردشهردار رازی هستیم..

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *