×
آخرین اخبار

آخرین قیمت مسکن در تهران / بازار قفل شد

  • کد نوشته: 21308
  • ۱۳۹۸-۱۲-۲۱
  • 467 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، فروشندگان حاضر نیستند حتی در شرایط فعلی که بازار مسکن تحت تاثیر کرونا با افت مواجه شده و معاملات تقریباً قفل شده است، نرخ‌های پیشنهادی را پایین بیاورند. برخلاف بازار خودرو که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با کاهش ۷ تا ۱۲ میلیون تومانی قیمت مواجه شد، نرخ‌ها در بازار مسکن […]

    آخرین قیمت مسکن در تهران / بازار قفل شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، فروشندگان حاضر نیستند حتی در شرایط فعلی که بازار مسکن تحت تاثیر کرونا با افت مواجه شده و معاملات تقریباً قفل شده است، نرخ‌های پیشنهادی را پایین بیاورند.

    برخلاف بازار خودرو که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با کاهش ۷ تا ۱۲ میلیون تومانی قیمت مواجه شد، نرخ‌ها در بازار مسکن با افت چندانی مواجه نبوده است؛ هرچند واسطه‌های ملکی می گویند که در دو هفته اخیر بخصوص هفته‌ی گذشته قیمت‌ها افزایش چندانی نداشته است.

    به گفته مشاوران املاک، هر چند در سال جاری با توجه به شرایط بازار مسکن که رکود بر آن حاکم است و همچنین با توجه به اثرگذاری سایر فاکتورهای بیرونی همچون وضعیت سایر بازارهای دارایی، اصطلاحا «معاملات شب عید» به میزان سال‌های گذشته رونق ندارد با این حال به نظر می‌رسد برخی از سازندگان طبق روال هر ساله به بازار وارد شده‌اند.

    قیمت های روز مسکن در مناطق ۲۲ گانه تهران در جدول زیر آمده است:

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.