×
آخرین اخبار

معاون عمرانی استانداری لرستان مطرح کرد؛
آخرین خبرها از پروژه‌های راهسازی لرستان / طرح‌ها پشت باجه بانک‌ها!

  • کد نوشته: 48486
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۷
  • 396 بازدید
  • معاون عمرانی استانداری لرستان آخرین خبرها از پروژه‌های راهسازی این استان را تشریح کرد و گفت: برای تکمیل این طرح‌ها با بانک‌ها قرار داد منعقد شده است.
    آخرین خبرها از پروژه‌های راهسازی لرستان / طرح‌ها پشت باجه بانک‌ها!

    به گزارش دیدگاه نیوز ، گودرز امیری در سخنانی با اشاره به پروژه کمربندی دورود، اظهار داشت: این پروژه به دلیل کمبود منابع مالی کار در آن به سرعتی که مدنظر بود پیشرفت نداشته است.

    اختصاص ۷۵۰ میلیارد از سوی بانک‌ها برای اجرای پروژه‌های عمرانی

    وی با بیان اینکه در این راستا مقرر شده که ۴۵ میلیارد تومان برای این پروژه از یکی از بانک‌ها اخذ و قرارداد آن منعقد شد، بیان داشت: امیدواریم با تزریق این اعتبار پروژه کمربندی دورود هم به جایی برسد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه جاده الیگودرز – مسجدسلیمان، عنوان کرد: برای این پروژه نیز دو تا ۴۵ میلیارد تومان از طریق بانک‌های توسعه و رفاه اختصاص پیدا کرده است.

    معاون عمرانی استانداری لرستان، تصریح کرد: قرارداد این امر نیز در حال تنظیم است.

    امیری با اشاره به اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته موفق شدیم که در رابطه با اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان را با بانک‌ها برای اجرای پروژه‌های عمرانی استان به توافق برسیم، ادامه داد: این عدد، عدد بسیار قابل توجه و خوبی است.

    وعده افتتاح چهار خطه خرم‌آباد – نورآباد تا شهریور ماه ۱۴۰۰

    وی در ادامه با بیان اینکه در رابطه با بودجه ملی و استانی افزایش خوبی داشته ایم، گفت: در پروژه‌های استانی سال گذشته بالغ بر ۷۳۰ میلیارد تومان و امسال هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده و در رابطه با بودجه ملی استان نیز حدود ۸۰۰ میلیارد تومان طی سال گذشته و امسال به هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به لرستان اختصاص یافت.

    معاون عمرانی استانداری لرستان، تاکید کرد: در استان ۶۸ پروژه دارای ردیف اعتبار ملی در استان داریم.

    گودرزی در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه پل «کاکارضا»، عنوان کرد: منابع اعتباری این پروژه از سوی وزارتخانه تأمین شده است.

    وی با بیان اینکه کار در این پروژه در حال انجام است، منتها فعالیت پیمانکار مقداری کند است، تصریح کرد: برای چهار خطه خرم آباد – نورآباد نیز تقریباً در چهار قطعه تعریف شده و پیمانکار آن نیز انتخاب شد.

    معاون عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه فعالیت در این پروژه در حال انجام است منتها به خاطر شرایط جوی مقداری کند است، افزود: متأسفانه فصل کار از دست ما رفت و امیدواریم که شهریور ماه سال آینده به نتیجه‌ای در این پروژه برسیم.

    جزئیات پروژه چهارخطه خرم‌آباد – کوهدشت

    امیری در ادامه با اشاره به چهارخطه خرم آباد – کوهدشت نیز، گفت: هشت کیلومتر از این پروژه از کوهدشت به سمت خرم آباد باقی مانده که در حال آسفالت است.

    وی، گفت: احتمالاً این بخش تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

    معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه ۱۰ کیلومتر از خرم آباد به سمت شهرک صنعتی در این پروژه باقی مانده است، عنوان کرد: این بخش از پروژه نیز در حال تکمیل است.

    امیری، بیان داشت: تنها بخشی که از این چهارخطه باقی مانده پنج کیلومتر واریانت «چنار» است که برای این بخش از پروژه نیز ۳۵ میلیارد تومان از اعتبارات بانک‌ها در نظر گرفته شده که قرار داد آن در حال انعقاد است و احتمالاً این بخش از پروژه نیز تا خرداد و شهریور ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

    پروژه‌هایی که ردیف بودجه نداشتند

    وی که در گفتگوی تلویزیونی سخن می‌گفت، به سایر پروژه‌های راهسازی استان اشاره کرد که در ردیف بودجه نبودند، بیان داشت: به طور مثال جاده کوهدشت – «زانوگه»، «پل زال» – «سیمره» و خرم آباد – سپیددشت به طرح‌ها اضافه شدند.

    معاون عمرانی استانداری لرستان، گفت: زیرسازی و تعریض ۱۰ کیلومتر از جاده خرم آباد – سپیددشت در حال انجام است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *