×
آخرین اخبار

آبگرفتگی در بسیاری از معابر شهر شیراز

  • کد نوشته: 45586
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۶
  • 438 بازدید
  • بسیاری از محلات و معابر شیراز در پی باران امروز یکشنبه شانزدهم آذرماه دچار آبگرفتگی شد و این درحالی بود که مدیران شهری تا روز گذشته از آمادگی کامل این شهر دم می‌زدند اما امروز برخی از آنان در دسترس نبودند.
    آبگرفتگی در بسیاری از معابر شهر شیراز

    به گزارش دیدگاه نیوز، بارندگی شدید شیراز علی رغم هشدارهای پیاپی روزهای اخیر موجب آبگرفتگی در بسیاری از معابر و حتی واحدهای تجاری و مسکونی این کلانشهر شد.

    براساس این گزارش بسیاری از محلات و معابر شهری شیراز ازجمله شهرک فرهنگیان، خیابان های ملاصدرا،پاسداران،بعثت و هفت تیر و … در پی بارندگی امروز دچار آبگرفتگی شده است.

    محله سعدی نیز در پی این بارش‌ها بی نصیب نمانده و اکنون در بسیاری از معابر این منطقه آب گرفتگی رخ داده است.این محله در ششمین روز از سال نو و فروردین ۹۸ نیز دچار سیلی بنیان کن شده و زندگی ،خانه و کاشانه بسیاری از اهالی این منطقه را با خود برد و بسیاری از مردم شهرک سعدی را ماه ها با مشکلات جدی مواجه کرد.

    آبگرفتگی ها امروز شانزدهم آذرماه ۹۹ در شیراز از معابر شهری نیز فراتر رفته و وارد منازل و مغازه های بعضی اهالی شده و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

    خودروهای عبوری مردم و پلیس نیز در میان آبگرفتکی متوقف مانده و موجب دردسر اهالی را ایجاد کرده است.حضور نیروهای امدادی راهداری ،آتش نشانی و شهرداری شیراز نیز در بعضی معابر مشاهده شد که در حال کمک رسانی به گرفتارشدگان بودند.

    ترافیک در بعضی خیابان های کلانشهر شیراز ازجمله فرهنگ شهر در پی این بارندگی سنگین گزارش شده است.بعضی بازارهای شیراز نیز ازجمله بازار زرگرها دچار آبگرفتگی شده و همچنین زیرگذرهای این شهر نظیر زیرگذر مطهری دچار آبگرفتگی شده که نیروهای شهرداری درحال رفع آن هستند.

    کنارگذرهای رودخانه خشک نیز به علت بارنگی واحتمال سیلابی شدن رودخانه خشک از بامداد امروز تا اطلاع ثانوی بسته شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *