×
آخرین اخبار

آبروریزی دیگری برای سینا استوی / توئیت ۲٫۹ میلیون دلاری جک دورسی ممکن است ۲۸۰ دلار فروش برود

  • کد نوشته: 83560
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۵
  • 1486 بازدید
  • سینا استاوی، مدیرعامل پرحاشیه کریپتولند که اخیراً از زندان آزاد شده است، سال گذشته اولین توییت جک دورسی، بنیانگذار توییتر را به عنوان NFT به قیمت ۲٫۹ میلیون دلار خرید. وی هفته گذشته NFT را دوباره با قیمت ۴۸ میلیون دلار برای فروش فهرست کرد. NFT «اولین توییت جک دورسی» که قرار بود با قیمت ۴۸ میلیون دلار به فروش برسد، با پیشنهاد ۲۸۰ دلاری به پایان رسید

    آبروریزی دیگری برای سینا استوی / توئیت ۲٫۹ میلیون دلاری جک دورسی ممکن است ۲۸۰ دلار فروش برود

    به گزارش دیدگاه نیوز، توکن غیرقابل تعویض (NFT) اولین توییت جک دورسی، بنیانگذار توییتر، ممکن است با قیمتی کمتر از ۲۸۰ دلار به فروش برسد. سینا استوی مالک فعلی این NFT هفته گذشته آن را ۴۸ میلیون دلار فهرست کرده بود.


    سینا استاوی، مدیرعامل صرافی کریپتولند که اردیبهشت ۱۴۰۰ به جرم«اخلال در نظام اقتصادی» بازداشت شده و به زندان رفته بود ، این NFT را به قیمت ۲٫۹ میلیون دلار در فروردین ۱۴۰۰ خریداری کرده بود، پنجشنبه گذشته در توییتر اعلام کرد که می‌خواهد این NFT را بفروشد و ۵۰ درصد از درآمد آن (که فکر می‌کرد بیش از ۲۵ میلیون دلار خواهد بود) را به امور خیریه اختصاص دهد.

    https://didgahnews.ir/?p=60863

    این حراج روز چهارشنبه بسته شد و تنها هفت پیشنهاد کلی از ۰٫۰۰۱۹ اتریوم (تقریباً ۶ دلار) تا ۰٫۰۹ اتریوم (۲۷۷ دلار با قیمت های فعلی) داشت.
    استوی روز چهارشنبه از طریق پیامی در واتس اپ به صرافی کوین دسک گفت: «مهلتی که تعیین کردم به پایان رسیده است، اما اگر پیشنهاد خوبی دریافت کنم، ممکن است آن را بپذیرم و یا شاید هرگز آن را نفروشم.
    سینا استوی دو روز فرصت دارد پیشنهاد را قبول کند وگرنه این حراجی منقضی می شود.

    https://didgahnews.ir/?p=83409

    استوی پس از بازداشتش و از بین رفتن سرمایه هزاران نفر در صرافی کریپتولند در صدد راه‌اندازی مجدد توکن‌ Bridge Oracle خود که (BRG) نامیده میشود می باشد.

    منبع: کوین دسک

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *