×
آخرین اخبار

۸ افغان در تهران موبایل ۲۵۰ تهرانی را دزدیدند

  • کد نوشته: 63784
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۷
  • 456 بازدید
  • رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری اعضای باند 8 نفره موبایل قاپ های افاغنه تهران خبر داد و گفت: متهمان به 250 فقره سرقت با همکاری یکدیگر معترف شدند.
    ۸ افغان در تهران موبایل ۲۵۰ تهرانی را دزدیدند

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از رکنا، سرهنگ “قاسم دستخال” اظهار کرد: اوایل اردیبهشت ماه پرونده ای به همراه یک متهم از کلانتری عباس آباد به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات تکمیلی ارجاع که متهم در تحقیقات اولیه به ۲۵۰ فقره سرقت و فروش اموال سرقتی به فردی در محله مولوی معترف شد.

    اعتراف ۸ افغانی به سرقت موبایل در تهران
    وی عنوان کرد: کارآگاهان با شناسایی دقیق مخفیگاه مالخر در حوالی میدان محمدیه ، پس از هماهنگی های قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از این مکان، تعدادی گوشی های سرقتی کشف و در این مرحله متهمان به ۷۰ فقره موبایل قاپی و فروش آن معترف شدند.

    رئیس پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: تجمیع پرونده های مشابه نشان از سرقت های بیشتری توسط متهمان داشت که در ادامه بررسی ها مشخص شد که متهمان با همکاری ۶ تن از اتباع افاغنه، باندی را تشکیل و به موبایل قاپی و فروش اموال های سرقتی می پردازند.

    این مقام انتظامی به دستگیری کلیه اعضای این باند اشاره کرد و افزود: با کشف جزئیات بیشتری از اعمال محرمانه متهمان، در نهایت اعضای این باند ۸ نفره به ۲۵۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر معترف شدند.

    سرهنگ دستخال با بیان اینکه تا کنون ۸۰ تن از مال باختگان شناسایی شده اند، خاطر نشان کرد: اعضای این باند افاغنه برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار این پایگاه قرار دارند

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *