×
آخرین اخبار

وزیر نیرو:
۶۰ طرح در سیستان و بلوچستان در حال اجراست

  • کد نوشته: 19613
  • ۱۳۹۸-۱۰-۲۹
  • 465 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ وزیر نیرو گفت: وزارت نیرو هم‌اینک ۶۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان در دست اجرا دارد. رضا اردکانیان روز شنبه در نشست شورای مدیریت بحران سیستان و بلوچستان که با حضور رییس جمهوری در چابهار برگزار شد اظهار داشت: موضوع برق و انرژی از توجه بیشتری برخوردار است […]

    ۶۰ طرح در سیستان و بلوچستان در حال اجراست

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ وزیر نیرو گفت: وزارت نیرو هم‌اینک ۶۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان در دست اجرا دارد.

    رضا اردکانیان روز شنبه در نشست شورای مدیریت بحران سیستان و بلوچستان که با حضور رییس جمهوری در چابهار برگزار شد اظهار داشت: موضوع برق و انرژی از توجه بیشتری برخوردار است و دولت هزار و ۱۴۷ میلیارد تومان در بخش‌های توزیع برق، نیروگاه و دیگر بخش‌های در دست افتتاح دارد.

    وی افزود: ۵۵ طرح شبکه توزیع در سیستان و بلوچستان قبل از پایان سال افتتاح می‌شود و این استان از سال آتی در صادرات انرژی نقش مهمی را در منطقه ایفا خواهد کرد.

    وزیر نیرو گفت: در سال‌های اخیر در بخش انرژی سرمایه‌گذاری شده و منابع آب سیستان و بلوچستان جدا از خسارت فراهم شد و هم‌اینک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون متر مکعب آب در این استان ذخیره شده و باید در مدیریت منابع آب بیشتر تلاش کنیم.

    وی بیان کرد: بارش در سیستان و بلوچستان تا کنون بیش‌از ۴۰ برابر سال قبل بوده و تمامی روستاهای این استان هم‌اینک در شرایط عادی قرار دارند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *