×
آخرین اخبار

۵۶۵ کیلومتر از جاده های لرستان ایمن سازی شد

  • کد نوشته: 104269
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۶
  • 161 بازدید
  • خرم‌آباد – خبر روز – رییس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: ۵۶۵ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان امسال خط کشی و ایمن سازی شده است.

    ۵۶۵ کیلومتر از جاده های لرستان ایمن سازی شد

    به گزارش روز یکشنبه دیدگاه نیوز از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان سیاوش رضایی اظهار کرد: در این مدت هفت هزار و ۱۲۹ عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی، ۲۱۹ عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، یکهزار و ۹۲۲ عدد چشم گربه‌ای، ۲ هزار و چهار عدد استوانه ایمنی، ۳۳۵ عدد بشکه ایمنی و هزار و ۴۸۷ عدد سرعت کاه در طول محورهای استان نصب شد.

    وی افزود: ایجاد شیار لرزاننده به طول ۱۶۸ کیلومتر، آشکارسازی ۸۹۸ کیلومتر گاردریل، تهیه و نصب شش کیلومتر و آشکارسازی ۴۴۴ عدد نیوجرسی بخش دیگری از عملکرد امسال در حوزه ایمنی راه های استان به شمار می رود.

    وی بیان کرد: احداث هفت کیلومتر روشنایی جدید و نگهداری و به روز رسانی ۱۴۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص است که در این راستا با تشکیل تیم های نظارت روشنایی،  وضعیت رصد می شود و در صورت مشاهده نقص و یا خاموشی، بلافاصله عملیات لازم انجام می گیرد.

    رضایی گفت: همچنین امسال یکهزار و ۲۸۷ پرونده در حوزه صیانت از حریم راه های استان  بررسی شده که تاکنون ۶۸۱ فقره منجر به صدور مجوز شده و ۲۴۳ فقره مورد مخالفت قرار گرفته است.

    طول راه های لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *