×
آخرین اخبار

۲۰ آذر آخرین مهلت ثبت درخواست جاماندگان طرح معیشتی

  • کد نوشته: 18913
  • ۱۳۹۸-۰۹-۱۲
  • 459 بازدید
  •  به گزارش دیدگاه نیوز؛ وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی امروز (سه‌شنبه) طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرپرستان خانواری که خود را مشمول دریافت طرح حمایت معیشتی می‌دانند تا ۲۰ آذر ماه فرصت دارندتا درخواست خود را در سایت Hemayat.mcls.gov.ir  ثبت کنند. براساس اطلاعیه این وزارتخانه،  تعداد زیادی از سرپرستان خانوار برای دریافت بسته حمایت معیشتی کد […]

    ۲۰ آذر آخرین مهلت ثبت درخواست جاماندگان طرح معیشتی

     به گزارش دیدگاه نیوز؛ وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی امروز (سه‌شنبه) طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرپرستان خانواری که خود را مشمول دریافت طرح حمایت معیشتی می‌دانند تا ۲۰ آذر ماه فرصت دارندتا درخواست خود را در سایت Hemayat.mcls.gov.ir  ثبت کنند.

    براساس اطلاعیه این وزارتخانه،  تعداد زیادی از سرپرستان خانوار برای دریافت بسته حمایت معیشتی کد رهگیری دریافت کرده‌اند ، آن دسته از افرادی که کد رهگیری دریافت نکرده‌اند ظرف امروز و فردا این کد را دریافت خواهند کرد و در این مورد جای هیچ گونه نگرانی نیست.

    همچنین با توجه به اینکه شماره گیری با  کد دستوری #۶۳۶۹*  نیز به حداقل رسیده است، طبق اعلام قبلی، امروز (۱۲ آذر) آخرین فرصت شماره گیری با این کد دستوری است.

    درصورت نیاز و ایجاد تقاضا هفته آینده نیز فرصتی برای سرپرستان خانواری که ازاین  کد دستوری استفاده نکرده‌اند  فراهم می شود.

     روز گذشته سخنگوی ستاد طرح حمایت معیشتی گفت: سالمندانی که سیمکارت شخصی ندارند و افرادی که در روزهای گذشته کد رهگیری برایشان ارسال نشده، می‌توانند شماره حسابی را که یارانه نقدی برایشان واریز می‌شود، به عنوان کد رهگیری در سایت Hemayat.mcls.gov.ir وارد کنند و به این وسیله مراحل اعتراض خود را کامل کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *