×
آخرین اخبار

۱۲ هزار زائر حسینی با ناوگان اتوبوسرانی استان اردبیل جابجا شدند

  • کد نوشته: 96844
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۹
  • 151 بازدید
  • اردبیل-خبر روز- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی ۱۲ هزار زائر حسینی در ایام اربعین با ناوگان اتوبوسرانی استان اردبیل خبر داد.

    ۱۲ هزار زائر حسینی با ناوگان اتوبوسرانی استان اردبیل جابجا شدند

    کلیم الله وثوقی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار دیدگاه نیوز با تشریح تمهیدات و اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در ایام اربعین حسینی گفت: همکاران اداره کل راهداری استان از سه ماه قبل با ماشین آلات و تجهیزات سنگین در مرزهای تمرچین و خسروی مستقر شده و فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

     وی افزود: علاوه بر این در ایام اربعین هم از ۱۵ شهریور ماه ۳۵ نفر از همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل  استان اردبیل برای ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز با ۱۵ دستگاه ماشین آلات در مرز مهران مستقر شدند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به بسیج ناوگان حمل و نقل عمومی استان اردبیل در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: طی این مدت ۵۰۰ دستگاه اتوبوس بیش از ۱۲ هزار زائر حسینی را از مسیر استان به مرزهای عراق  و برگشت جابجا کردند که با تمهیداتی که پیش بینی شده بود خوشبختانه هیچ گونه توقفی نه در مسیر رفت و نه برگشت رخ نداد وهیچ مسافری بر زمین نماند.

    وثوقی یادآورشد: ناوگان اتوبوسرانی استان اردبیل علاوه بر تامین نیازهای استان به جابجایی زائران استان‌های تهران، البرز و آذربایجان شرقی هم کمک رسانی کردند و در مسیر برگشت مسافران این استانها هم از طریق اتوبوس‌های استان جابجا شدند.

     وی افزود: خوشبختانه در تردد مسافران در سایر مسیرها از جمله اردبیل تهران و بلعکس هم در این مدت هیچ مشکلی پیش نیامد و  در تمام این مدت تا ساعات آخر روز ناوگان اتوبوس رانی آماده جابجایی مسافران بودند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر و با پایان عملیات جابجایی مسافران و زائران حسینی فرایند خدمات رسانی به شکل عادی انجام می شود و امکان جابجایی مسافران در مسیر اردبیل به مشهد هم به شکل گروهی و کاروان‌های زیارتی فراهم شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *