×
آخرین اخبار

یونسی: در ناآرامی‌های اخیر، صداوسیما، برخی مطبوعات و احمدی نژاد نقش داشتند

  • کد نوشته: 9406
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۴
  • 735 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ روزنامه آرمان باحجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی، ز در امور اقلیت‌های قومی و مذهبی و وزیر اطلاعات دولت اصلاحات گفت‌وگویی انجام داده است. وی در پاسخ به این سوال که:”شما با این دیدگاه آقای باهنر موافقید که منشأ اعتراضات از تریبون‌های رسمی آغاز شد؟” گفت: بله؛ بدون شک این اتفاق رخ داده است. متاسفانه […]

    یونسی: در ناآرامی‌های اخیر، صداوسیما، برخی مطبوعات و احمدی نژاد نقش داشتند

    دیدگاه نیوز/ روزنامه آرمان باحجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی، ز در امور اقلیت‌های قومی و مذهبی و وزیر اطلاعات دولت اصلاحات گفت‌وگویی انجام داده است.

    وی در پاسخ به این سوال که:”شما با این دیدگاه آقای باهنر موافقید که منشأ اعتراضات از تریبون‌های رسمی آغاز شد؟” گفت:

    بله؛ بدون شک این اتفاق رخ داده است. متاسفانه برخی از ائمه جمعه، صداوسیما، برخی روزنامه‌ها و برخی ارگان‌ها و نهادها در این زمینه نقش داشتند که این نقش، انکارناپذیر است. از سوی دیگر من معتقدم جریان احمدی‌نژادی نیز نقش مهمی در این قضیه داشت و با حرمت شکنی‌هایی که انجام داد زمینه‌ساز اعتراضات اخیر بود. به نظر من احمدی‌نژاد، به هیچ جریان رسمی سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب اعتقادی ندارد. احمدی‌نژاد در گذشته نیز بارها دست به ساختارشکنی زده بود. با این وجود این وضعیت در شرایط کنونی تشدید شده و وی از رویکرد ساختارشکنی به عنوان یک ابزار استفاده می‌کند. تفکر احمدی‌نژادی به دنبال مدیریت جریان رادیکال اصولگرایی علیه دولت آقای روحانی بود. این در حالی بود که جریان رادیکال اصولگرایی نیز تمایل داشت بدون اینکه هیچ هزینه‌ای پرداخت کند، احمدی‌نژاد را مقابل دولت قرار دهد و از نتایج درگیری احتمالی و به چالش کشیدن دولت، با اهداف خاص خود، استفاده کند. در نتیجه جریان رادیکال اصولگرایی و احمدی‌نژاد هر دو برای مقابله با دولت آقای روحانی نگاه ابزاری به یکدیگر داشتند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *