×
آخرین اخبار

گزارش خبر روز از برگزاری جشن بزرگ مبعث توسط شهرداری مسجدسلیمان + حاشیه ها

  • کد نوشته: 11092
  • ۱۳۹۷-۰۱-۲۶
  • 1270 بازدید
  • همزمان با فرارسیدن عید سعید مبعث، شهرداری مسجدسلیمان با برپایی مراسمی با عنوان “جشن بزرگ مبعث محمد (ص) ” این روز بزرگ را گرامی داشت.

    گزارش خبر روز از برگزاری جشن بزرگ مبعث توسط شهرداری مسجدسلیمان + حاشیه ها

    پریسا طاهریدیدگاه نیوز / جشن عید سعید مبعث رسول مهربانی ها در تاریخ ۹۷/۰۱/۲۴ با حضور جمع کثیری از شهروندان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان و با اجرای معاونت فرهنگی و اداره روابط عمومی شهرداری در محل پارک گل نرگس برگزار گردید .

    این مراسم در راستای شناخت شهروندان از الگوهای دینی، ترویج فرهنگ جشن  اعیاد مذهبی و ایجاد شادی و نشاط در بین خانواده‌ها  در دستور کار قرار گرفت.

    این برنامه که با اجرای وزین و مشترک دو تن از مجریان توانمند استان خوزستان گودرز ظاهری و آرمان موری احمدی آغاز شد بعد از قرائت قرآن و سرود ملی  هنرمندان موسیقی پاپ و بختیاری برنامه های شاد و متنوع را به نمایش گذاشتند.

    در حاشیه:

    این مراسم دو  تن از اعضای شورای  اسلامی شهر حمید شعبانی و وحید زمانی حموله حضور داشتند که این عزیزان در مراسم نوید آغاز اجرای ۱۴ پروژه آسفالت در نقاط مختلف شهری و ۶ پروژه عمرانی، زیرسازی و پل سازی در ماه آینده را به شهروندان دادند.

    حضور محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان و فرجی سرپرست این تیم در مراسم حال و هوای دیگری به جشن داد و شهروندان یک صدا تیم نفت مسجدسلیمان را تشویق کردند.محمد فکری در سخنان کوتاهی از تیم نفت مسجدسلیمان با عنوان تیم نفت بختیاری یاد کرد و عنوان نمود که بختیاری های سراسر جهان حامی تیم نفت هستند و دعای خیرشان بدرقه راه بازیکنان این تیم است وی اظهار امیدواری کرد که فتح و پیروزی نفت مسجدسلیمان را را بزودی جشن میگیریم.

    وزش باد شدید در قسمتی از اجرای برنامه اما هر لحظه به تعداد شهروندان و حاضرین اضافه می شد .

    کوروش رضوانی فر از استان کهگیلویه و بویر احمد و شیروان نصرالله پور با اجرای زیبای موسیقی  فولکلور بختیاری و لری حضار را به وجد آوردند.

    احمد بابادی از طنزپرداز سیمای مرکز خوزستان در این مراسم به هنرنمایی پرداخت که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

    در این مراسم خوانندگان جوان و با آتیه موسیقی پاپ خوزستان پویا ارزانی، امید محمودی، ارسلان نبیانی اجرا نمودند

    با وجود دسترسی مناسب همه شهروندان در نقاط مختلف شهر به محل برگزاری مراسم اما متاسفانه این مکان فاقد جای پارک کافی برای شهروندان بود تا جایی که پلیس راهنمایی رانندگی به جریمه وسائل نقلیه شهروندان پرداخت که انتظار میرفت راهنمایی رانندگی در این خصوص با تعامل بیشتری با شهروندان برخورد می کرد.

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *