×
آخرین اخبار

گرانی مصالح موجب وقفه در ساخت منازل زلزله‌زدگان مسجدسلیمان شد

  • کد نوشته: 77859
  • ۱۴۰۰-۰۹-۲۳
  • 355 بازدید
  • مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: با توجه به گرانی مصالح ساختمانی و مشکلاتی که برای متقاضیان پیش آمد، روند احداث واحدهای نیازمند تعمیر و بازسازی در مسجد سلیمان با وقفه مواجه شدند و با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با تسهیلات اولیه قادر به اتمام آن‌ها نشدند.
    گرانی مصالح موجب وقفه در ساخت منازل زلزله‌زدگان مسجدسلیمان شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با شروع به کار مجدد ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده در مسجد سلیمان و برنامه ریزی‌هایی که انجام دادیم از فردا معرفی متقاضیان به بانک‌ها جهت دریافت مبلغ تسهیلات جدید اقدام خواهد شد.

    وی افزود: با توجه به گرانی مصالح ساختمانی و مشکلاتی که برای متقاضیان پیش آمد، روند احداث واحدهای نیازمند تعمیر و بازسازی با وقفه مواجه شدند و با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با تسهیلات اولیه قادر به اتمام آن‌ها نشدند.

    مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه تسهیلات جدیدی برای ارائه به متقاضیان پیش‌بینی شده، ابراز کرد: پیگیری هایی از طریق دفتر مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و مدیریت بحران صورت گرفت و مطابق آن تخصیص ۵۰ میلیون تومان تسهیلات جدید به متقاضیان توسط بانک‌های عامل ابلاغ شد.

    جنتی گفت: در زلزله‌ سال ۹۸ در منطقه مسجد سلیمان، نزدیک به یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دچار خسارت شدند، که نیاز به بازسازی داشتند. از این تعداد ۵۴۴ واحد به صورت جابجایی بودند که در شهرکی تحت عنوان شهرک امام رضا (ع) منتقل خواهند شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *