×
آخرین اخبار

گرامیداشت دهه امامت و ولایت در امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی

  • کد نوشته: 67637
  • ۱۴۰۰-۰۵-۰۶
  • 604 بازدید
  • طی مراسمی با حضور مدیران ، مسئولان ، امدادگران ، نجاتگران ، داوطلبان ، جوانان و کارکنان امدادونجات دهه امامت و ولایت گرامی داشته شد .
    گرامیداشت دهه امامت و ولایت در امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی

    به گزارش دیدگاه نیوز ، ، امروز چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم ، مراسم تکریم از امدادگران ، نجاتگران ، جوانان ، داوطلبان و کارکنان سید جمعیت هلال احمر استان برگزار گردید .

    حجت الاسلام واعظی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با اشاره به شخصیت بی نظیر حضرت علی ع گفت : بشر بایستی برای پیشرفت و تکامل ، سیره و روش کسانی را سرمشق و الگوی خود قرار دهند که انسان کامل هستند و حضرت علی انسان کامل و جامع بوده و از هر جهت زندگی آن بزرگوار الگوی بشریت می باشد .

    وی ادامه داد : حضرت علی ع هم دارای علم و آگاهی بوده و هم استقلال فکری داشته و مظهر جلوه و جلال حضرت احدیت هستند و بنابراین با قسط و عدالت با بندگان رفتار می نمایند .

    در این مراسم  حمید حسین پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با تبریک دهه امامت و ولایت عید قربان و عید غدیر گفت : بایستی ما شیعیان حضرت علی بن ابیطالب در رفتار و کردار تابع آنحضرت باشیم و سیره و روش آنحضرت را در زندگی و محل کار و اجتماع پیاده کنیم .

    در این مراسم که مدیر عامل و معاونین و روسای شعب حضور داشتند یکی از ذاکران حسینی شهر تبریز به مدیحه سرایی در باب غدیر پرداخته و در نهایت در راستای اجرای مصوبه شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر استان از ۵۰ نفر امدادگران ، نجاتگران ، داوطلبان و جوانان و کارکنان سید با اهدای لوح تقدیر تجلیل و با احسان ویژه غدیر از مدعوین پذیرایی بعمل آمد .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *