×
آخرین اخبار

گانتس: به پرتگاه نابودی نزدیک می‌شویم

  • کد نوشته: 121637
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۸
  • 38 بازدید
  • وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی نسبت به خشونت علیه تظاهرکنندگان هشدار داد و تاکید کرد که جنگ داخلی در آستانه وقوع است.

    گانتس: به پرتگاه نابودی نزدیک می‌شویم

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛بنی گانتس، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در توییتی عنوان کرد که از شنیدن خبر زیرگرفتن یک معترض با خودرو در تظاهرات هرتزلیا بسیار ناراحت است.

    گانتز اظهار داشت که خشونت علیه معترضین در سرتاسر اراضی اشغالی رو به افزایش است و این رژیم به سمت جنگ داخلی پیش می‌رود.

    او خواستار توقف خشونت‌ها شد و تاکید کرد که ما به پرتگاه نابودی نزدیک می‌شویم.

    وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رئیس احزاب مخالف کابینه نتانیاهو در کنست پیشتر گفته بود نگرانی درباره وقوع جنگ داخلی در اسرائیل شدت گرفته است.

    ائتلاف حاکم راست افراطی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» از زمان روی کار آمدن، اقدامات و تصمیماتی را اتخاذ کرده است که از نظر جناح اپوزیسیون و اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی باعث خواهد شد که این رژیم به سمت تشدید بحران و حتی جنگ داخلی حرکت کند.

    تصمیم کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی رژیم صهیونیستی و نیز جنجال درباره اعطای اختیارات امنیتی به «ایتمار بن غفیر» وزیر امنیت داخلی و «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی و رهبر افراطی حزب «صهیونیسم مذهبی»، هم اکنون به محور تنش‌های سیاسی و اختلاف نظر‌ها بین ائتلاف حاکم و جناح اپوزیسیون منجر شده است.

    در هفته‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو بوده است. شنبه و دوشنبه شب هفته گذشته نیز هزاران نفر برای هفتمین هفته در تل آویو و سایر شهر‌های فلسطین اشغالی علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *