×
آخرین اخبار

کهن شهر شوشتر ؛ شهر حکیمان و دانشمندان بزرگ است

  • کد نوشته: 105279
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۱
  • 181 بازدید
  • کهن شهر شوشتر ؛ شهر حکیمان و دانشمندان بزرگ است کهن شهر شوشتر ؛ یک شهر تاریخی است که از دیرباز منشأ و مولد مفاخر و شخصیت های بزرگی در زمینه های گوناگون علم و اندیشه و فرهنگ و ادب بوده است. عارفان و حکیمان زیادی در فضای سرشار از معرفت و معنویت آن روییده […]

    کهن شهر شوشتر ؛ شهر حکیمان و دانشمندان بزرگ است

    کهن شهر شوشتر ؛ شهر حکیمان و دانشمندان بزرگ است

    کهن شهر شوشتر ؛ یک شهر تاریخی است که از دیرباز منشأ و مولد مفاخر و شخصیت های بزرگی در زمینه های گوناگون علم و اندیشه و فرهنگ و ادب بوده است. عارفان و حکیمان زیادی در فضای سرشار از معرفت و معنویت آن روییده اند و با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر آثار وزین و ماندگاری را در عرصه طب سنتی از خود برجای گذاشته اند.
    در بین جغرافیای وسیع نام کهن شهر شوشتر همچون نگینی درخشان، شکوه و تلألؤ دیگری دارد و این ابرشهر تاریخی به عنوان کانون علم و فرهنگ و اندیشه در تمامی حوزه ها بوده است.

    کهن شهر شوشتربه جایگاهی استثنایی در سرتاسر جهان رسیده است جایگاهی آن چنان محکم که حوادث مختلف نتوانسته بنیان آن را از بین ببرد.

    در این شهر تاریخی بزرگانی پرورش یافته اند که آوازه جهان شده اندکه هر کدام منظومه ای از علم و معرفت را پیرامون شخصیت و آثار و ادبار خود به وجود آورده اند .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *