×
آخرین اخبار

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان:
کنترل هر چه بیشتر بازار هندیجان در ایام ماه مبارک رمضان

  • کد نوشته: 57175
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۱
  • 447 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان مهرداد اسکندری رئیس اداره صنعت معدن هندیجان گفت: این طرح از امروز هجدهم در هندیجان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. وی افزود: تسهیل و تسریع دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و […]

    کنترل هر چه بیشتر بازار هندیجان در ایام ماه مبارک رمضان

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان مهرداد اسکندری رئیس اداره صنعت معدن هندیجان گفت: این طرح از امروز هجدهم در هندیجان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
    وی افزود: تسهیل و تسریع دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی و گرانفروشی، تقلب و افزایش گشت‌های مشترک بازرسی واحدهای صنفی به ویژه شیرینی فروشی‌ها، مراکز فروش آش و حلیم، سوپر مارکت ها و میوه و تره بار و اقلام لبنی و پروتئینی از اهداف این طرح است.
    اسکندری با تاکید بر ضرورت همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای این طرح اظهار کرد: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است که همه صنوف باید آن را رعایت کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *