×
آخرین اخبار

کمبود آب برای واحد های صنعتی با اجرای خط انتقال سد کلقان چای حل خواهد شد

  • کد نوشته: 50371
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۹
  • 451 بازدید
  • در جلسه‌ای با حضور استاندار محترم، مدیران کل و مسؤلین ارشد شهرستان بستان آباد مسائل و مشکلات شهرکها و واحدهای صنعتی منطقه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان سهراب فیض زاده در گفتگو با خبرنگاران گفت : در این جلسه مقرر گردید با عنایت […]

    کمبود آب برای واحد های صنعتی با اجرای خط انتقال سد کلقان چای حل خواهد شد

    در جلسه‌ای با حضور استاندار محترم، مدیران کل و مسؤلین ارشد شهرستان بستان آباد مسائل و مشکلات شهرکها و واحدهای صنعتی منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان سهراب فیض زاده در گفتگو با خبرنگاران گفت : در این جلسه مقرر گردید با عنایت به وجود واحدهای صنعتی متعدد با جمعیت اشتغال بالا در منطقه و وجود ۴شهرک و ناحیه صنعتی در منطقه سعید آباد و قزلجه میدان با ایجاد دسترسی مناسب امکان استفاده از آزاد راه پیامبر اعظم (ص) برای واحدهای صنعتی فراهم گردد.
    معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت :کمبود آب برای واحدهای صنعتی با اجرای خط انتقال سد کلقان چای حل خواهد شد.
    وی افزود : پیگیری تخصیص اعتبار لازم در جهت انتقال آب توسط نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی انجام خواهد گرفت .
    سهراب فیض زاده افزود : جهت حل مشکلات و پیگیری مسائل مشترک واحد های صنعتی مستقر در کاشی تبریز هم مقرر گردید در مرحله اول با تشکیل هیئت امنا پیگیری های لازم انجام و در ادامه مجموعه به صورت شهرک صنعتی غیر دولتی ادامه فعالیت نماید.
    نائب رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی در خصوص مشکل برق واحدهای صنعتی افزود : بنا به دستور استاندار مقرر گردید شرکت برق منطقه ای استان با ایجاد پست فوق توزیع در اراضی توسعه شهرک صنعتی استاد عالی نسب ، و در فاز اول و کوتاه مدت با افزایش ظرفیت پست شهرک صنعتی مذکور مشکل برق واحدهای صنعتی مرتفع گردد.
    در این جلسه اجرای شبکه فاضلاب شهرک صنعتی استاد عالی نسب و تکمیل تصفیه خانه شهرک با پیشرفته فیزیکی بالای ۹۰درصد توسط معاونت فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان گزارش گردید و مقرر شد واحدهای صنعتی مستقر در کاشی تبریز هم نسبت به انجام کار مشابه و اجرای تصفیه خانه مشترک اقدام نمایند.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *