×
آخرین اخبار

فرماندار شهرستان امیدیه خبر داد:
کلیه فعالیت های ورزشی در سطح شهرستان امیدیه تعطیل است

  • کد نوشته: 54437
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۳
  • 483 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه در جلسه قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا شهرستان طرح شهید قاسم سلیمانی به ریاست دکتر سید مهران رفیعی فرماندار برگزار شد. سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در این جلسه گفت: با توجه به حساسیت بیماری کرونا در کشور بویژه در استان خوزستان وتاکید استاندارخوزستان و مدیران بهداشت […]

    کلیه فعالیت های ورزشی در سطح شهرستان امیدیه تعطیل است

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه در جلسه قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا شهرستان طرح شهید قاسم سلیمانی به ریاست دکتر سید مهران رفیعی فرماندار برگزار شد.

    سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در این جلسه گفت: با توجه به حساسیت بیماری کرونا در کشور بویژه در استان خوزستان وتاکید استاندارخوزستان و مدیران بهداشت و درمان استان کلیه فعالیتهای ورزشی در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل میباشد.

    وی افزود: همچنین فعالیت کلیه تالارهای مراسمات و برگزاری مراسم عروسی و فاتحه در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام می گردد و برگزاری هر گونه مراسم و تجمع ممنوع میباشد و ضمن هشدار به برگزار کنندگان مراسمات طبق قوانین قضایی با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

    رفیعی فرماندار در پایان اظهار کرد: از شهروندان شهرستان امیدیه درخواست داریم طرح فاصله گزاری اجتماعی و زدن ماسک به همشهریان و همچنین کارمندان در ادارات را رعایت نمایند تا شاهد افزایش بیماری کرونا در شهرستان نباشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *