×
آخرین اخبار

کسب مقام سوم ورزشکار نونهال استان آذربایجان شرقی در رقابتهای بوکس کشور

  • کد نوشته: 75302
  • ۱۴۰۰-۰۸-۰۷
  • 549 بازدید
  • دبیر هیات بوکس استان آذربایجان شرقی ؛ این دوره از رقابت‌های کشوری در استان فارس برگزار شد که تیم استان آذربایجان شرقی متشکل از چهار ورزشکار، به این دوره از رقابت‌ها اعزام شد.
    کسب مقام سوم ورزشکار نونهال استان آذربایجان شرقی در رقابتهای بوکس کشور

    به گزارش دیدگاه نیوز ، وحید سعادت پور در گفت و گو با خبرنگار دیدگاه نیوز اظهار کرد: نفرات تیم استان آذربایجان شرقی برای اولین بار به این مسابقات اعزام شدند

    تیم اعزامی استان پس از برگزاری دو مرحله اردوی انتخابی نهایتا با نظر کمیته فنی چهار نفر طبق سهمیه فدراسیون به این مسابقات اعزام شدند، که بوکسور نونهال استان “امیر حسین برزگر ” در وزن ۴۹ کیلوگرم موفق شد با شکست حریفان بر سکوی سوم کشور جای بگیرد و مدال ارزشمند برنز را برای استان به ارمغان بیاورد.
    سعادت پور در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات استعدادهای برتر نونهالان کشور در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد که با برنامه ریزی های صورت گرفته در هیات بوکس و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تیم ۱۰ نفره به این مسابقات اعزام خواهد شد.
    ایشان همچنین از زحمات تمامی عوامل زحمت کش هیات بوکس استان، شهرستان های استان و اداره ورزش و جوانان استان که برای این مهم از هرگونه حمایت و تلاشی دریغ نکردند بسیار تقدیر و تشکر کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *