×
آخرین اخبار

کاپیتان نفت مسجدسلیمان: گفته اند پایان ماه رمضان لیگ شروع می شود

  • کد نوشته: 24530
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۲
  • 264 بازدید
  • کاپیتان نفت مسجدسلیمان می‌گوید که صحبت‌هایی مبنی بر آغاز تمرینات تیم‌ها در ۲۰ اردیبهشت را شنیده است. صادق صادقی درباره آخرین وضعیت خود و تیم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: این روزها با هماهنگی مربیان خودمان در خانه و گاهی اوقات در سالن به صورت انفرادی تمرین می‌کنیم و روزانه از این تمرینات ویدئو می‌گیریم و […]

    کاپیتان نفت مسجدسلیمان: گفته اند پایان ماه رمضان لیگ شروع می شود

    کاپیتان نفت مسجدسلیمان می‌گوید که صحبت‌هایی مبنی بر آغاز تمرینات تیم‌ها در ۲۰ اردیبهشت را شنیده است.

    صادق صادقی درباره آخرین وضعیت خود و تیم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: این روزها با هماهنگی مربیان خودمان در خانه و گاهی اوقات در سالن به صورت انفرادی تمرین می‌کنیم و روزانه از این تمرینات ویدئو می‌گیریم و برای مربیان ارسال می‌کنیم و شرایط بدنی‌مان را این‌گونه تا حدودی حفظ می‌کنیم.

    او درباره گمانه‌زنی‌هایی درمورد آغاز تمرینات در ۲۰ اردیبهشت گفت: واقعیتش صحبت‌هایی شده است که در این تاریخ تمرینات شروع می‌شود و بعد از ماه مبارک رمضان لیگ دوباره آغاز به کار می‌کنند اما تا این لحظه چیزی به صورت رسمی به باشگاه‌ها اعلام نشده و زمان مشخصی گفته نشده است. اگر هرچه زودتر یک تاریخ رسمی اعلام شود، باشگاه‌ها می‌توانند برنامه ریزی کنند و آمادگی بدنی بازیکنان با تمرینات گروهی به آن‌ها برمی‌گردد.

    صادقی درباره عملکرد نفتی‌ها در این فصل بیان کرد: خدا را شکر امسال عملکرد خیلی خوبی داشتیم و در جام حذفی هم به جمع چهار تیم رسیدیم. نیم فصل اول باختی نداشتیم و در نیم فصل دوم انصافاً روبروی تیم‌های مدعی خیلی خوب بازی می‌کردیم اما بازی‌هایی هم که باختیم همه دیدند چقدر عملکرد خوبی داشتیم. مطمئن باشید اگر لیگ ادامه پیدا کند بهتر از نیم فصل اول امتیاز جمع می‌کنیم.

    او درباره عملکرد مهدی تارتار هم گفت: کار کردن با مهدی تارتار لذت بخش است چرا که او از نظر فنی و اخلاقی عالی است. نکته مهم این است که او وقت زیادی برای مسائل فنی می‌گذارد و همیشه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا تیم موفق شود و بهترین عملکرد را برای تیم به‌دست بیاورد. تارتار تاثیر بسزایی در تیم داشته است و حضور او باعث شده نتیجه خوبی بگیریم.

    کاپیتان نفت مسجدسلیمان در پایان عنوان کرد: هدف‌مان این است که بتوانیم رتبه‌مان را بهتر از این کنیم و در جام حذفی هم می‌توانیم با یک برد به فینال برویم و حتی قهرمان شویم اما مهم این است که تلاش‌ کنیم تا عملکرد بهتری از خود نشان دهیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: ادمین
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *