×
آخرین اخبار

کارمندان شهرداری مسجدسلیمان دست از کار کشیدند/ حضور شهردار در بین اعتصاب کنندگان

  • کد نوشته: 13601
  • ۱۳۹۷-۰۷-۲۱
  • 2918 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان صبح امروز کارمندان و کارگران واحدهای مختلف شهرداری در اعتراض به ۴ ماه حقوق عقب مانده خود دست به اعتراض زدند. این اعتصاب در حالی انجام گرفت که تا لحظه درج خبر ادامه دارد و شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در بین معترضان حضور یافت و ضمن شنیدن مشکلات […]

    کارمندان شهرداری مسجدسلیمان دست از کار کشیدند/ حضور شهردار در بین اعتصاب کنندگان

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان صبح امروز کارمندان و کارگران واحدهای مختلف شهرداری در اعتراض به ۴ ماه حقوق عقب مانده خود دست به اعتراض زدند.

    این اعتصاب در حالی انجام گرفت که تا لحظه درج خبر ادامه دارد و شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در بین معترضان حضور یافت و ضمن شنیدن مشکلات و گلایه های اعتصاب کنندگان از تلاش های شبانه روزی خود برای حل مشکلات اقتصادی و پرداخت حقوق های عقب مانده کارکنان شهرداری سخن گفت.

    کارگران معترض از اوضاع اقتصادی نابسامان خود بسیار گلایه مند بودند و از شهردار و اعضای شورای شهر درخواست رسیدگی به مشکلات و پرداخت ۴ ماه حقوق عقب مانده خود داشتند.

    احمد زمانپور رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:جهت پیگیری مطالبات کارکنان شهرداری مسجدسلیمان امشب راس ساعت ۸ جلسه فوق العاده با حضور همه اعضای شورای شهر در دفتر شهردار برگزار می شود.

    اخبار تکمیلی متعاقبا توسط این خبرگزاری انجام می شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *