• امروز : جمعه - ۱۴ آذر - ۱۳۹۹
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1442
  • برابر با : Friday - 4 December - 2020

اخبار ویژه

جزئیات پرداخت وام یک میلیون تومانی کرونا جزئیات جدید راه دریافت سود سهام عدالت میراث خواران در کمین انبار خوراکی مسجدسلیمان + تصاویر روحانی به منتقدان: هول نشوید، عجله نکنید، خدمات دولت تقدیم به شما ۹ طرح حوزه صنعت برق در خوزستان به بهره ‌برداری رسید خودرو دوم هم به نمایندگان مجلس داده می‌شود؟ شرط چند برابر شدن یارانه معیشتی از زبان نوبخت یک اتفاق نادر در ورزش خوزستان رخ داده است جلسه چهارمین گام طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با بیماری کرونا در شهرستان هندیجان تشکیل شد تماس دکتر محسن رضایی با استاندار خوزستان گرامی داشت روز جهانی معلولان در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان مسیر چند روستای ایذه بازگشایی شد وعده بیلبوردی ۲ هزار میلیاردی دولت برای فاضلاب اهواز محقق نشده است ابعاد تازه از تخلف شهرداری اهواز + مستندات وحید زمانی حموله : عملیات لایه رویی دره ها و مسیل های شهر، توسط شهرداری مسجدسلیمان به پایان رسید اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر در مسجدسلیمان جزئیات جدید و مهم پیرامون قانون جدید چک تامین اعتبار استخدام ۳۰ هزار نیرو در وزارت بهداشت لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تقدیم مجلس شد پشت پرده تخریب فولاد اکسین کیست؟

چهارمین کلنگ زنی جاده مرگ را چه کسانی و برای چه؟؟ به مغز مردم مسجدسلیمان خواهند زد

  • زمان تقریبی مطالعه این خبر : 3 دقیقه
  • کد خبر : 7364
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
چهارمین کلنگ زنی جاده مرگ را چه کسانی و برای چه؟؟ به مغز مردم مسجدسلیمان خواهند زد

  پرویز دیوید خسروی – خبر روز / با ادای احترام و عرض تبریک مسئولیت آن جناب در مدیریت راه و مسکن استان و اما بعد اقای مدیر کل در شمال شرق اهواز مسیری مواصلاتی از اهواز به مسجدسلیمان وجود دارد که به جاده مرگ معروف شده. این مسیر جهنمی و پر پیچ و خم که […]

 

پرویز دیوید خسرویخبر روز / با ادای احترام و عرض تبریک مسئولیت آن جناب در مدیریت راه و مسکن استان و اما بعد

اقای مدیر کل در شمال شرق اهواز مسیری مواصلاتی از اهواز به مسجدسلیمان وجود دارد که به جاده مرگ معروف شده.

این مسیر جهنمی و پر پیچ و خم که سالها قربانگاه مردم نواحی لالی اندیکا و مسجدسلیمان است

کمتر خانواده ای در این شهرها وجود دارند که داغ عزیزانشان را ندیده باشند و نان اور خانه را بدلیل نبود بستر شغلی در این جاده جهنمی در تردد بوده از دست نداده است

اقای مدیر کل جاده مرگ جان فرماندار جان دکتر جان مهندس جان کارگر جان کارمند و از همه رده های سنی چندین و چند عزیز ما را ستانده است
که پرداخت به انها به اطاله کلام نمی انجامد

اقای مدیر کل لازم نمی دانم از منابع انژی و منابع و ذخایر زیرزمینی و میعانات گازی و سود اوری و ارزاوری و نقش ثروت این مناطق در اقتصاد کشور برای توجیه شما گفت

لازم نیست از نقش جاده و دسترسی اسان به خدمات و تاثیر مستقیم در رونق اقتصادی و تردد راحت و ایمن مردم و از رفع خیلی از نیازها و دسترسی های اسان بهرمندی ها به حضرتعالی تلنگر زد
اقای مدیر کل اولویت اول شما در استان احداث و اصلاح راه ایمن و بی خطر است
این راه منتهی به سه شهر شمال شرقی مرکز استان بوی خون می دهد نفرین شده است اقای مدیر کل این جاده اگر کشته ها داده ولی پل پیروزی و سکوی تبلیغاتی و پرش و خود نمایی کسانی هم شده است ۳بار کلنگ زنی این جاده بدست بیل زنان دول قبلی و حال صورت گرفته و به فراموشی سپرده شده
مصوباتی مبنی بر تامین ۲۰% هزینه احداث توسط نفت و ۸۰% سازمان برنامه نیز روی کاغذ و روی میز گزینه شده ولی بدو ن اجرا.

اخیرا هم که محیط زیست برای جلوگیری از سلب اسایش بزهایی که فی الحال وجود خارجی ندارند و گرگها معروف له بهری لقمه چپشان کرده ممانعت از اجرای خداخاسته ها شده و طرح جاده میان بر و اصلاحی این مسیر جهنمی که ۴۵ تا ۵۵کیلو متر مسیررا کوتاه تر هم می کند لاینحل مانده است

اقای مدیر کل اصلاح و کوتاهی این جاده میتواند به رفع خیلی از کمبود ها از قبیل پزشک و امکانات مربوطه به اشتغال به چرخه اقتصادی و صرفه جویی انرژی که استهلاک و دسترسی اسان به خدمات دیگر در این شهرها کمک کند.
جناب مدیر کل علمای دین از فقیر انتظار دیانت ندارند چطور محیط زیست انتظار دارد بخاطر برتری و رجحان جان چند بز و بزغاله ما شاهد مرگ عزیزانمان باشیم و چطور انتظار هست مردم از این منطقه حفاظت شده حمایت و پشتیبانی و همکاری کنند خود محیط زیست اطلاع دارد در منطقه ای که محیط زیست قرق و حفاظت شده و مال خود کرده نه گونه گیاهی بدردبخوری وجود دارد و نه حتی خود زیستی ها درخت و واریته ای را در منطقه غرس نکرده اند اصلا در منطقه اب شیرین برای شرب احشام و وحوش وجود ندارد اب منطقه یا شور ویاگس است محیط زیست بنا به سبق فقط جغرافیای منطقه را از دور مال خود کرده و شناخت بومی و علمی ازمنطقه و جنس اب و خاک ان ندارد کوهها راسوراخ و خوردند جنگلهای شمال راتخریب و ویلا ساختند طبیعت شیرین بهار را همینطور ولی بیابان بی اب و علف و لم یزرع له بهری چراحفاظت می کنند مثل استعلام وامهای ۲میلیونی فقرا واعطای بدون مرزوامهاو برداشتهای میلیاردی برادرا نمون.
اقای مدیر کل به پشتوانه این مردم جاده میان بر را بدون اصرار لج ما با نه محیط زیست کلید بزنید بگذارید مردم جواب محیط زیست رابا مشت گره کرده بدهند بگذرید محیط زیست ریزگردها که کشور را فلج کرده را مدیریت کند ماهمه باید به قوانین کشور احترام بگذاریم قوانینی که در جهت رفاه و امنیت مردم وضع شده باشند نه تمکین تبعیض امیز

ایا اگر جاده ای در شمال برای تفریح ازما بهترون بود ایا محیط زیست اینقدر سنگ جنگل و وحوش را به سینه میزد
برفرض هم که احداث این جاده برخلاف میل و نظر محیط زیست باشد بگذارید بحساب تخلف ملت .اینهمه مسولین مورد وثوق به کانادا و ….. با جیب پر گریختند
شما باافتخار و سربلند در مقابل مردم داغدار چون کینو تاراز و دلا سرفراز بایستید

اقای مدیرکل جناب دکتر احمد اخوندی نیز درجریان این جاده جهنمی قرار دارند و باتوجه به استیضای قبلی ازایشان بی شک انتطار بروز چالش دیگری را ندارند خاطر شریف را به این نکته مهم هم جلب می کنم که پیگیری دراین خصوص بنابه رسالت خبری فریاد داغداران سوگوار این مناطق را به مجلس نمایندگان کشور هم خواهم برد و پیگیری توسط اینجانب ادامه خواهد داشت غفلت جایز نیست هرچه زودتر تلاش کنیم این جاده جهنمی اصلاح و احداث شود

این راه مواصلاتی نیست جاده مرگ است قربانگاست شاید روزی من وشما را قربانی کند

پرویز دیوید خسروی

 

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

لینک کوتاه : https://daylinews.ir/?p=7364

نظر دهید:

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال نظرات

خبر روز حق خود را در منتشر نکردن دیدگاه شما بر اساس تشخیص خود، حتی به فرض این‌که قوانین زیر را صریحاً نقض نکرده باشند، محفوظ می‌داند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت خبر روز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.