×
آخرین اخبار

پیگیری فرماندار آغاجاری جهت افزایش اعتبارات شهرستان

  • کد نوشته: 67594
  • ۱۴۰۰-۰۵-۰۶
  • 446 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از آغاجاری مهندس مشایخی فرماندار و سردار مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی با دکتر نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان دیدار کردند. مشایخی فرماندار آغاجاری گفت: در این نشست مشکلات مربوط به تامین و افزایش اعتبارات پروژه ها به ویژه در حوزه های […]

    پیگیری فرماندار آغاجاری جهت افزایش اعتبارات شهرستان

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از آغاجاری مهندس مشایخی فرماندار و سردار مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی با دکتر نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان دیدار کردند.

    مشایخی فرماندار آغاجاری گفت: در این نشست مشکلات مربوط به تامین و افزایش اعتبارات پروژه ها به ویژه در حوزه های آبرسانی، راه و شهرسازی و شهرداری ها مطرح شد که دکتر نیکو قول مساعدت جهت افزایش اعتبارات در سال جاری را داد.

    وی افزود: پس از ارائه توضیحات و تاکیدات فرماندار آغاجاری و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی مبنی بر افزایش اعتبارات شهرستان موارد زیر مصوب شد.

    مشایخی ادامه داد: مقرر گردید اعتبارات شهرستان آغاجاری در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد.

    مکاتبات و پیگیری های لازم جهت لحاظ شدن آغاجاری در لیست شهرستان های محروم استان انجام گیرد.فرماندارآغاجاری اظهارکرد: شاخص های مرتبط با توزیع اعتبارات برای شهرستان آغاجاری بازنگری و اصلاح شود تا اعتبارات شهرستان افزایش یابد.

    مشایخی درپایان گفت: دستور استاندار محترم اعتبارات مربوط به محرومیت زدایی از شهرستان آغاجاری به شکل قابل توجهی افزایش یافته و این اعتبارات در سال جاری به پروژه های دارای اولویت شهرستان تخصیص یابد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *