×
آخرین اخبار

پیش‌بینی رییس اتحادیه طلا از آینده بازار

  • کد نوشته: 14165
  • ۱۳۹۷-۰۹-۱۰
  • 406 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با اشاره به ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار امروز، اعلام کرد که قیمت طلا و سکه روند کاهشی خود را تا واقعی شدن نرخ این محصول ادامه خواهد داد. قیمت طلا و سکه در بازار امروز همچون روزهای ابتدایی هفته […]

    پیش‌بینی رییس اتحادیه طلا از آینده بازار

    دیدگاه نیوز/ رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با اشاره به ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار امروز، اعلام کرد که قیمت طلا و سکه روند کاهشی خود را تا واقعی شدن نرخ این محصول ادامه خواهد داد.

    قیمت طلا و سکه در بازار امروز همچون روزهای ابتدایی هفته گذشته روند کاهشی خود را ادامه داد و به گفته ابراهیم محمدولی همچنان این روند نزولی در باازر طلا و جواهر ادامه خواهد داشت، چرا که مردم و بازار انتظار کاهش این قیمت‌ها را دارند.

    رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران افزود: امروز قیمت هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. همچنین نیم سکه یک میلیون و ۸۹۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۹۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۴۵ هزار تومان معامله می‌شود.

    محمدولی ادامه داد: هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۴۵۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳۳۶ هزار و ۳۰۰ تومان فروخته می‌شود و قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی نیز ۱۲۲۳ دلار است.

    رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز نسبت به روزهای ابتدایی هفته گذشته روند کاهشی دارد، اما نسبت به چهارشنبه عصر و پنجشنبه بدون تغییر مانده و نوسان جزیی را تجربه کرده است، اما وضعیت بازار نشان می‌دهد که کاهش قیمت‌ها تا رسیدن قیمت طلا ، سکه و حتی ارز به نرخ واقعی خود، ادامه دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *