×
آخرین اخبار

پیشکسوت استقلال: خریدهای این تیم احساسی بود

  • کد نوشته: 94919
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۴
  • 141 بازدید
  • تهران- خبر روز- پیشکسوت استقلال گفت: خریدهای استقلال در فصل نقل و انتقالات احساسی بوده است، اگر بازیکنان این تیم بر مبنای منطق جذب شده بودند به جای این همه مهاجم هافبک بازیساز جذب می‌کردند.

    پیشکسوت استقلال: خریدهای این تیم احساسی بود

     محمد نیک سیرت در گفت وگو با خبرنگار ورزشی دیدگاه نیوز اظهار داشت: استقلال شرایط خاصی دارد، این بدان معناست که مقتدر عمل نمی‌کند، در یک بازی خوب است و در بازی بعدی عملکرد مطلویی ندارد.

    وی افزود: بازی با نساجی یک مسابقه ویژه بود، حمید مطهری با این دیدگاه به زمین رفت که ثابت کند که فوتبال دفاعی را به نمایش نمی‌گذارد و این طور بازی کردن جلوی تیم‌های بزرگ اشتباه است، اگر جلوی تیم‌های بزرگ این روش را بازی کنید به طور حتم پشیمان خواهید شد و این اتفاق برای نساجی مازندران رخ داد.

    پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خریدهای استقلال در فصل نقل و انتقالات احساسی بوده است، اگر بازیکنان این تیم بر مبنای منطق جذب شده بودند به جای این همه مهاجم هافبک بازیساز جذب می‌کردند، بازیکنی که بتواند به خط هافبک سروسامان بخشد.

    نیک‌ سیرت تصریح کرد: یکی از ایرادی که به استقلال می‌توان گرفت این است که در کنار ساپینتو یک مربی با تجربه خارجی حضور ندارد، خسرو حیدری بازیکن بزرگی بوده و از لحاظ اخلاقی نمونه است اما نباید در اولین تجربه مربیگری روی نیمکت تیم بزرگ استقلال می‌نشست که یک خارجی برای اولین بار به ایران آمده است.

    وی تاکید کرد: باید یک مربی با تجربه حضور داشت تا علاوه بر اینکه هیجانات ساپینتو را کنترل می‌کند اشتباهات او را برطرف کند، استقلال به فردی نیاز داشت که در فوتبال ایران کار کرده باشد.

    بازیکن اسبق استقلال گفت: متاسفانه سردار آجورلو چیدمان کادر استقلال از تیم‌های پایه‌ای گرفته تا بزرگسالان را طوری انتخاب کرده است که بیشتر به جای اینکه بار فنی داشته باشد بر اساس رابطه بوده است، افرادی را به کار گرفته است که قبلا وی دی تیم پاس کار می کردند و ای کاش به پیشکسوتان استقلال نیز بها داده می‌شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *