×
آخرین اخبار

پیشنهاد افزایش دوباره تعرفه های پزشکی در سال۹۷!

  • کد نوشته: 13791
  • ۱۳۹۷-۰۸-۰۶
  • 442 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ طبق قانون افزایش تعرفه های پزشکی هر سال در آبان و آذر ماه پیشنهاد می شود و میزان افزایش که به تصویب می رسد در سال بعد اجرا می شود اما امسال سازمان نظام پزشکی مجدد پیشنهاد افزایش تعرفه های پزشکی را برای اجرا در سال ۹۷ مطرح کرده است.  این خبر را […]

    پیشنهاد افزایش دوباره تعرفه های پزشکی در سال۹۷!

    دیدگاه نیوز/ طبق قانون افزایش تعرفه های پزشکی هر سال در آبان و آذر ماه پیشنهاد می شود و میزان افزایش که به تصویب می رسد در سال بعد اجرا می شود اما امسال سازمان نظام پزشکی مجدد پیشنهاد افزایش تعرفه های پزشکی را برای اجرا در سال ۹۷ مطرح کرده است. 

    این خبر را معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط فعلی و افزایش هزینه های فنی، سازمان نظام پزشکی درخواست افزایش تعرفه ها در سال ۹۷ را پیشنهاد کرده است و اکنون منتظریم تا سازمان برنامه و بودجه آن را بررسی کند.

    محمد جهانگیری افزود: طی ماه های اخیر در تمام صنوف در حوزه های مختلف شاهد افزایش قیمت بوده ایم در حالی که تعرفه های ما افزایش نداشته و این درحالی است که هزینه های فنی در بخش بهداشت و درمان افزایش داشته است.

    از این رو پیشنهاد افزایش تعرفه ها را در سال ۹۷ مطرح کرده ایم و در انتظار بررسی آن در سازمان برنامه و بودجه و سپس هیئت دولت هستیم و امیدواریم هر چه زودتر نتیجه آن مشخص شود. معاون نظارت و برنامه ‌ریزی سازمان نظام پزشکی به سوال خراسان درباره میزان پیشنهادی افزایش تعرفه ها پاسخی نداد و گفت: بعد ازتصویب، میزان افزایش تعرفه ها را اعلام خواهیم کرد. وی تاکید کرد: اکنون منتظر پاسخ سازمان برنامه و بودجه و سپس طرح پیشنهادمان در هیئت دولت هستیم فقط امیدواریم این اقدام به‌گونه ‌ای پیش نرود که نوشدارو بعد از مرگ سهراب باشد.

    وی همچنین تصریح کرد: بررسی افزایش تعرفه های پزشکی برای سال ۹۸ نیز در دستور کار سازمان نظام پزشکی قرار دارد که نتیجه آن را در آذرماه اعلام می کنیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *