×
آخرین اخبار

پیامکی که مثل آهنربا عمل می‌کند!

  • کد نوشته: 100044
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۲
  • 99 بازدید
  • برای بسیاری از کسب‌وکارها ارسال پیامک تاثیرگذار اهمیت زیادی دارد و می‌تواند فروش آنها را چند برابر کند. اگر شما هم کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید پیامک‌های تاثیرگذار ارسال کنید، در این مقاله همراه ما باشید تا نحوه ارسال پیامک تاثیرگذار را یاد بگیرید.

    پیامکی که مثل آهنربا عمل می‌کند!

    تا‌به‌حال برای شما پیش آمده است که یک پیامک تبلیغاتی دریافت کنید که نظرتان را به‌سرعت جلب کند؟ آن‌هم جوری که سریع روی آن کلیک کنید؟ در چنین شرایطی اگر آن پیامک یک کال‌تواکشن یا فراخوان به عمل مناسب داشته باشد، مطمئنیم که بی‌بروگردد آن را انجام می‌دهید! مثلاً اگر از شما خواسته شده باشد که روی یک لینک کلیک کنید و ثبت‌نام کنید، این کار را انجام می‌دهید!

    برای بسیاری از کسب‌وکارها ارسال پیامک تاثیرگذار اهمیت زیادی دارد و می‌تواند فروش آنها را چند برابر کند. اگر شما هم کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید پیامک‌های تاثیرگذار ارسال کنید، در این مقاله همراه ما باشید تا نحوه ارسال پیامک تاثیرگذار را یاد بگیرید.

    پیامک تاثیرگذار؛ پیامکی که مخاطب را جذب می‌کند!

    پیش از آنکه بخواهیم به بررسی هرچیزی بپردازیم، بهتر است ابتدا با مفهوم کلی ارسال پیامک تاثیرگذار آشنا شوید. پیامک تاثیرگذار درواقع پیامکی است که با استفاده از آن می‌توانید نظر مخاطبان هدف را جلب کنید. مخاطبان هدف کسانی هستند که به محصول یا خدمات کسب‌وکار شما نیاز دارند. حالا اگر شما بتوانید محصول یا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه کنید، مخاطبان شما را انتخاب می‌کنند. اگر هم این اتفاق به درستی نیفتد، مخاطبان هدف، رقیبان شما را انتخاب می‌کنند. ارسال پیامک تاثیرگذار یکی از بهترین راه‌کارهایی است که با آن می‌توانید نظر مخاطبان خود را جلب کنید.

    در اس ام اس مارکتینگ موارد مختلفی وجود دارد که می‌تواند پیامک های تبلیغاتی شما را تاثیرگذار کند، از متنی که برای کاربران ارسال می‌کنید تا زمان ارسال پیامک همگی می‌تواند روی میزان بازدهی آن تاثیر زیادی داشته باشد. حالا اگر بخواهیم خیلی ساده پیامک تاثیرگذار را تعریف کنیم، باید بگوییم که پیامکی است که می‌تواند نظر مخاطبان شما را به بهترین شکل ممکن جلب کند. در نهایت، کاری که از مخاطب هدف خواسته شده است انجام می‌شود. مثلاً اگر از آن‌ها خواسته‌اید که محصول شما را خریداری کنند، مخاطبان هدف شما به راحتی این کار را انجام می‌دهند و می‌توانید فروش خود را افزایش دهید.

    فاکتورهای مهم در ارسال پیامک تاثیرگذار

    اگر قصد ارسال پیامک تاثیرگذار را دارید که در آن مخاطبان هدف جذب شوند، فاکتورهای زیادی وجود دارند که این وسط دخیل هستند. در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی مهم‌ترین فاکتورهایی که برای بازاریابی پیامکی موثر باید رعایت کنید، بپردازیم تا بهترین نتیجه را بگیرید.

    • تعیین درست مخاطب هدف
    اولین قدم برای ارسال پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار این است که مخاطبان هدف خود را بشناسید! گاهی اوقات کسب‌وکارها تنها به این فکر می‌کنند که پیامک را برای تعداد بیشتری از کاربران بفرستند؛ اصلاً هم برایشان مهم نیست که این تعداد مخاطبان هدف آن‌ها هستند یا نه. تنها برایشان مهم است که پیامک بیشتر دیده شود. درحالی که اگر میلیون‌ها نفر هم پیامک آن‌ها را ببینند، چون به آن نیاز ندارند تاثیری ندارد و در نهایت تنها هزینه اضافی صرف می‌شود. درصورتی که اگر مخاطبان هدف خود را بشناسید و تنها برای آن‌ها پیامک ارسال کنید، به راحتی می‌توانید یک پیامک تبلیغاتی موثر بفرستید و رضایت کافی از نتیجه آن داشته باشید. برای اطلاع از قیمت پنل ملی پیامک و نحوه خرید سامانه پیامکی، به وبسایت ملی پیامک مراجعه نمایید.

    • توجه به نیاز مشتری
    یکی دیگر از موضوعاتی که در بازاریابی پیامکی موثر اهمیت زیادی دارد، توجه به نیاز مشتری است. درواقع شما باید ببینید که مشتریان چه نیازی دارند و محصول / خدمات شما چگونه می‌تواند نیاز آن‌ها را رفع کند. با شناخت درست نیاز مشتری به راحتی می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید. چرا که دقیقاً همین موضوع را هدف قرار می‌دهید و مشتریان شما هم در مورد این‌که محصول شما می‌تواند نیاز آن‌ها را رفع کند، فکر می‌کنند. حالا اگر محصول یا خدمات خود را به درستی ارائه کرده باشید، افراد از شما خرید می‌کنند و این همان چیزی است که کسب‌وکارتان نیاز دارد

    • کپی رایت مناسب
    نحوه نوشتن پیامک تبلیغاتی بسیار مهم است؛ این همان چیزی است که منجر به فروش محصول یا خدمات کسب‌وکارتان می‌شود. اگر خودتان تخصص کافی در زمینه نوشتن یک محتوای تاثیرگذار ندارید، بهتر است از یک کپی‌رایتر کمک بگیرید. کپی رایتر با دریافت هزینه مناسب به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را بگیرید. در این‌صورت هرچقدر هم که برای بازاریابی پیامکی هزینه کنید، نرخ بازگشت خوبی خواهد داشت و همیشه می‌توانید از بازاریابی پیامکی در استراتژی خود استفاده کنید.

    • کوتاه و مفید بودن پیامک
    پیامک یکی از روش‌های بازاریابی است که محدودیت کاراکتر دارد. هرچقدر که در روش‌های دیگر می‌توانید محتوا درج کنید، در بازاریابی پیامکی برعکس است و محدود هستید. چراکه در هر پیامک تنها تعداد ۱۶۰ کاراکتر قابل نوشتن است و نمی‌توانید جملات طولانی به کار ببرید. بنابراین در بازاریابی پیامکی باید کوتاه و مفید بنویسید! هرچقدر کوتاه تر بنویسید، مخاطبان بیشتر جذب می‌شوند! بهتر است از شعارهای کسب‌وکارتان برای نوشتن پیامک استفاده کنید و در یک یا دو جمله منظور خود را به مخاطبان هدف برسانید.

    • کال تو اکشن مناسب
    در هر روش بازاریابی کال تو اکشن اهمیت بسیار زیادی دارد! چراکه شما در نهایت می‌خواهید مخاطبان هدف کاری را برایتان انجام دهند. این کار می‌تواند پر کردن یک فرم باشد یا خرید محصول توسط آن‌ها. بنابراین باید کال تو اکشن بسیار جذاب و موثری داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. کال تو اکشن شما اگر به‌صورت لینک است، نباید لینک طولانی باشد. اگر لینک اصلی طولانی است، از کوتاه‌کننده لینک استفاده کنید. همچنین با کمک کوتاه‌کننده لینک، می‌توانید لینک مخصوص به هر پیامک را بسازید و ببینید که چقدر ترافیک برای سایت شما جذب کرده است.

    با توجه به نکاتی که گفته شد اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی یا بازاریابی پیامکی را دارید، به پنل پیامکی نیاز خواهید داشت. پنل پیامکی ابزاری است که با استفاده از آن می‌توانید اس ام اس انبوه برای کاربران ارسال کنید. حتی شما می‌توانید پیامک‌هایی را به‌صورت خودکار برای کاربرانتان بفرستید؛ پیامک‌هایی نظیر تشکر بابت خرید یا اطلاع از وضعیت سفارش کاربران. تمام این موارد به کمک یک پنل پیامکی که با هزینه بسیار مناسب قابل خرید است، امکان‌پذیر خواهد بود. البته فراموش نکنید که پنل های پیامکی امکانات مختلفی دارند و باید حتماً در مورد پنلی که تهیه می‌کنید دقت کنید.

    ملی پیامک یکی از سامانه‌های ارائه پنل پیامک است که می‌توانید پنل پیامکی با بهترین امکانات و کمترین هزینه را از آن خریداری کنید. تیم پشتیبانی و مشاوره در کنار شما است تا هرگونه سوال یا مشکلی برای شما پیش آمد پاسخگو باشد. پیش از خرید پنل اول در سایت melipayamak.com ثبت‌نام کنید بعد بهتر است با تیم مشاوره به شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و ببینید که کدام پنل برای شما مناسب‌تر است، سپس اقدام به خرید پنل پیامکی موردنظر خود کنید.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *