×
آخرین اخبار

پویش لبخند مادری در لرستان برگزار شد

  • کد نوشته: 104104
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۵
  • 225 بازدید
  • خرم آباد_خبر روز_ پویش «لبخند مادری» با هدف تشویق به فرزندآوری، فرزند پروری و حمایت از خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند، امروز طی آیینی در لرستان برگزار شد.

    پویش لبخند مادری در لرستان برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، مجید طائف مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان در آیین افتتاحیه طرح لبخند مادری گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح ۱۰۰ بسته شامل ۴۰ قلم مورد نیاز مادر و کودک از جمله انواع پوشاک، تب سنج، پتو، حوله، و لوازم بهداشتی به ارزش هر بسته پنج میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند و دارای بیش از سه فرزند توزیع شد.
    وی با بیان این که شناسایی این خانواده ها توسط گروه های جهادی و با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهر انجام می‌شود، افزود: این طرح تا پایان امسال ادامه خواهد داشت و در مراحل بعدی خانواده‌های بیش از سه فرزند دیگر استان و دارای سه قلو از این بسته ها بهره‌مند می‌شوند.
    مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان گفت: در سال‌جاری در خانواده‌های دارای سه قلو برای هر فرزند یک میلیون به همراه تأمین پوشک تا ۶ ماه و به یک بسته لبخند مادری و همچنین جهت هر فرزند نیز یک حساب سپرده دو میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.
    طائف بیان کرد: اقلام اهدایی این بسته‌ها، با حمایت مالی بنیاد ۱۵ خرداد از اجناس و برندهای باکیفیت ایرانی تهیه شده‌اند و با این اقدام از اشتغال‌آفرینی و رونق گرفتن چرخه تولید نیز حمایت شده است.
    وی افزود: ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در لرستان در راستای بحث فرزند آوری و حمایت از بنیان خانواده و برای زوج‌های نابارور حمایت‌های خوبی انجام می‌دهد و در این راستا تسهیلات ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی بستگی به شرایط آن‌ها در نظر گرفته است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *