×
آخرین اخبار

بررسی آثار عکاسی ایمان ادراکی در پنجمین “پاتوق عکس شیراز”
پنجمین پاتوق عکس شیراز برگزار شد

  • کد نوشته: 90723
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۷
  • 350 بازدید
  • پنجمین “پاتوق عکس شیراز”سه شنبه ۲۵مرداد ساعت ۱۹ به همت دفتر شیراز انجمن سینمایی جوانان ایران برگزار شد.
    پنجمین پاتوق عکس شیراز برگزار شد

    به گزارش محمد ناصریراد خبرنگار خبرروز در استان فارس و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان استان فارس، پنجمین “پاتوق عکس شیراز” با محوریت مروری بر ویژگی‌های آثار عکاسی آقای ایمان ادراکی با رویکرد بررسی عکسهای گردشگری و معماری، سه شنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۹ به همت دفتر شیراز انجمن سینمایی جوانان ایران با همکاری موسسه ایرسانما و کانون جهانگردی و اتومبیل رانی استان فارس با حضور عکاسان، هنرجویان و علاقمندان به این هنر در تالار عکس خانه جهانگردی شیراز واقع در بلوار چمران شیراز برگزار شد.


    در جلسه این هفته “پاتوق عکس شیراز” حمید حساس از مدرسان عکاسی نیز نحوه کار با منوی دوربین نیکون را به حاضرین آموزش داد. همچنین فیلم عکاس ماوتهاوزن نیز معرفی شد.
    در این “پاتوق عکس” که با هدف ارتقاء سطح کیفی عکاسی برگزار می شود، علیرضا عباسی از مدرسان عکاسی، کارشناسی جلسه عکس های ایمان ادارکی را نقد و بررسی نمود.

    عکاسی از این جلسه را صبا بَنَکی بر عهده داشت .


    شیشه گر مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس گفت: آموزش های تخصصی و نحوه شرکت در جشنواره ها، بررسی مسائل و مشکلات پیرامون عکاسی در استان، دعوت از اساتید و کارشناسان عکاسی و ارائه راهکارها و پیشنهادات مناسب در راستای تقویت عکاسی در استان از جمله برنامه های پاتوق عکس شیراز می باشد.
    به گفته وی، قرار است سلسله نشست‌های “پاتوق عکس انجمن سینمای جوانان شیراز” سه شنبه ها به صورت ثابت هفتگی و با مشارکت موسسه ایرسا در تالار عکس خانه جهانگردی شیراز با هدف نقد، بررسی و مرور آثار عکاسان استان فارس برگزار می شود.
    تالار عکس خانه جهانگردی شیراز در بلوار شهید چمران، بعد از بیمارستان اردیبهشت، نرسیده به کوچه ۳۲ قراردارد.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد ناصریراد
    منبع: روابط عمومی انجمن سینماجوانان شیراز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *