×
آخرین اخبار

پشت میز نشستن مسوولان یک نوع خیانت است / تمامی شهرها برای کسب اعتبارات مورد نیاز دفاع مقدس خوزستان تلاش کنند

  • کد نوشته: 77900
  • ۱۴۰۰-۰۹-۲۴
  • 763 بازدید
  • مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان گفت: اینکه مدیری پشت یک میز بنشیند و اسم مدیر را روی خود بگذارد نوعی خیانت است چراکه ما مسوولیم و باید با چنگ و دندان مسوولیت خود را ادا کنیم.
    پشت میز نشستن مسوولان یک نوع خیانت است / تمامی شهرها برای کسب اعتبارات مورد نیاز دفاع مقدس خوزستان تلاش کنند

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سردار عبدالرضا حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان دزفول اظهار کرد: مایه خوشحالی است که امروز در سرزمین خوبان، دزفول هستیم. دزفولی که شهدا و مقاومتش در ایران می‌درخشند. این شهر تفاوتی با دیگر شهرها ندارد اما مقاومتش زبانزد عام و خاص است.

    وی افزود: دزفول را به دلیل وقایعی که در دوران دفاع مقدس درونش رخداد و مقاومت مردمش در برابر موشک‌ها و عقبه آن نمی‌شود با شهرهای دیگر قیاس کرد.

    مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان گفت: اما دزفول و اندیمشک در حوزه دفاع مقدس در هم تنیده‌اند و هیچ‌کس نمی‌تواند آن‌ها را از هم جدا کند.

    وی ادامه داد: بسیار نگران بچه‌های نیروی هوایی و هوانیروز هستیم چراکه هیچ اسم و یادی پررنگی از رشادت آن‌ها بر زبان‌ها نیست.

    عبدالرضا حاجتی تصریح کرد: بعد از ۴۳ سال متوجه شدیم که در اوج جنگ فرزندانی داشتیم که با فرمان امام به دفاع از قدس رفتند و در مقابل اسرائیل ایستادند که ما به وجود چنین فرزندانی همچون شهید اثنی‌عشری مفتخریم.

    وی بیان کرد: کاش تمام شهرهای ما زیبا و شایسته مردم باشند چراکه این مردم به ما اطمینان کردند لذا باید ثابت شود که اهل رانت و دست کج بودن نیستیم.

    حاجتی عنوان کرد: ما به اسم خدا قیام و انقلاب کردیم، اگر این انقلاب انجام شد پس عمامه‌ها، لباس‌های نظامی و مدیران ما باید پاک باشند تا مردم بی‌نماز هم زمانی‌که به ما می‌نگرند احساس پاکی به آن‌ها القا شود.

    وی اذعان کرد: خدا را شاکریم که امروز در نظام جمهوری اسلامی مدیر هستیم و فرقی نمی‌کند مسئول نظامی و دولتی بودن، مهم خدمت شایسته و صادقانه است.

    مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان گفت: اینکه مدیری پشت یک میز بنشیند و اسم مدیر را روی خود بگذارد نوعی خیانت است. به‌عنوان مثال باید دید در حوزه دفاع مقدس در شهرستان دزفول توسط مدیران چه اقداماتی انجام‌شده چراکه ما مسوولیم و باید با چنگ و دندان مسوولیت خود را ادا کنیم.

    وی افزود: تاریخ شفاهی دفاع مقدس باید در سه سطح نیروهای مسلح، دولتی‌ها و مردم ثبت شود. شاهدیم که دیگر شهرها با همکاری چند مؤسسه و با چاپ کتاب‌های متعددی از خاطرات دوران دفاع مقدس در حال تاخت و تاز هستند.

    عبدالرضا حاجتی اظهار کرد: اگر دزفول به‌عنوان شهر مقاومت شناخته‌شده باید با تمام قوا ثبت خاطرات، حوادث و وقایع در آن صورت گیرد تا ماندگار شود که فلان سردار و فلان تیپ در جنگ و در شهرستان دزفول چه کردند.

    وی با بیان این‌که ۱۵ هزار عنوان کتاب دفاع مقدس در خوزستان ثبت‌شده است، تصریح کرد: در سایر استان‌های کشور فقط یک باغ‌موزه وجود دارد اما در خوزستان فعلا پنج باغ‌موزه دفاع مقدس برای بازدید عموم مردم فعال است که در آینده نزدیک یک باغ‌موزه دیگر به آن‌ها اضافه خواهد شد.

    وی بیان کرد: تمام خوزستان یک باغ‌موزه است و انتظار داریم دزفول و سایر شهرها برای تمام استان اعتبار و امتیازات لازم را در این زمینه کسب کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *