×
آخرین اخبار

پروژه بهسازی روستای کوه بریده در اندیکا به اتمام رسید

  • کد نوشته: 37093
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۳
  • 534 بازدید
  • بخشدار مرکزی اندیکا از تکمیل پروژه بهسازی روستای کوه بریده و نظارت بر برخی روستا‌ها در این شهرستان خبر داد.
    پروژه بهسازی روستای کوه بریده در اندیکا به اتمام رسید

    بخشدار مرکزی اندیکا از تکمیل پروژه بهسازی روستای کوه بریده و نظارت بر برخی روستا‌ها در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، امیر نظرپور بخشدار مرکزی اندیکا گفت: پروژه بهسازی روستای کوه بریده به اتمام رسید و جهت اطلاع بیشتر از مشکلات و معضلات روستا‌ها و مناطق عشایری بخش مرکزی، از روستای کوه بریده شلال، مدرسه عشایری عالی آباد، شهرک الله رحیم بازدید کرده و از نزدیک با مردم جهت رفع معضلات به گفت و گو پرداختیم.

    او بیان داشت: همواره به دنبال توسعه و پیشرفت این روستا هستیم به‌نحوی که در زمینه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی، آموزشی و.. طرح‌های متنوعی را مطابق با نیاز انجام خواهیم داد.

    نظرپور با اشاره به اینکه اهم اقدامات عمرانی بخشداری بر اساس نیاز سنجی مناطق انجام می‌شود افزود: پروژه بهسازی روستای کوه بریده شلال از طریق اعتبارات ارزش افزوده روستا‌های فاقد دهیاری تکمیل وبه اتمام رسید و هم چنین فاز اول بهسازی روستای عالی آباد در حال انجام است.

    بخشدار مرکزی در بازدید از پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی، اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی باید شتاب بیشتری به خود گیرند و برای این منظور از تمام توان و ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

    این مقام مسئول با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از اولویت بخشداری مرکزی است، گفت: جهت رفع محرومیت در مناطق عشایری، هم اکنون پروژه‌های عمرانی دیگری نیز در دستور کار قرار دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *