×
آخرین اخبار

رئیس سازمان بهزیستی خبر داد:
پرداخت مابه‌التفاوت ۱۵ درصدی افزایش مستمری مددجویان

  • کد نوشته: 43226
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۴
  • 595 بازدید
  • رئیس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت مابه‌التفاوت ۱۵ درصدی افزایش مستمری مددجویان خبر داد و گفت: این مبلغ شامل ۲۵۰ هزار تومان برای هر خانواده در چهار ماه اول سال بود که روی کارت مددجویان بهزیستی و کمیته امداد شارژ شد. به گزارش خبرروز، وحید قبادی دانا روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند انجام […]

    پرداخت مابه‌التفاوت ۱۵ درصدی افزایش مستمری مددجویان

    رئیس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت مابه‌التفاوت ۱۵ درصدی افزایش مستمری مددجویان خبر داد و گفت: این مبلغ شامل ۲۵۰ هزار تومان برای هر خانواده در چهار ماه اول سال بود که روی کارت مددجویان بهزیستی و کمیته امداد شارژ شد.

    به گزارش خبرروز، وحید قبادی دانا روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند انجام کار پازل همدلی در مورد پرداخت مابه التفاوت افزایش مستمری مددجویان افزود: این افزایش از مرداد امسال اعمال شده بود و ما به التفاوت افزایش مستمری در چهار ماه در روز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) روی کارت بانکی همه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد شارژ شد.

    وی خاطر نشان کرد: مبلغ مابه التفاوت این ۱۵ درصد افزایش برای چهار ماه ۲۵۰ هزار تومان بوده و توانستیم این مبلغ مستمری را مانند حقوق کارکنان دولت که ۱۵ درصد افزایش حقوق داشتند افزایش دهیم.

    رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق ماده ۷۹ قانون برنامه ششم توسعه مبلغ مستمری مددجویان باید حداقل ۲۰ درصد افزایش پیدا می کرد که امیدواریم با تأمین اعتبار و همکاری سازمان برنامه و بودجه از محل هدفمندی یارانه ها محقق شود.

    فروش ۴۰۰ هزار قطعه از پازل همدلی

    قبادی دانا همچنین از فروش ۴۰۰ هزار قطعه از پازل همدلی خبر داد و گفت: به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تعاون احسان برای مردمی که بر اثر شیوع کرونا دچار مشکلی شده اند پویش ایران همدل با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شکل گرفت.

    وی ادامه داد: پازل همدلی دارای ۶۰۰ هزار قطعه است که روی این قطعات مفاخر هر استان نقش بسته شده است. این قطعات در سامانه‌ای جهت مشارکت مردم به فروش می‌رسد.

    رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: هر قطعه پازل همدلی  ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد و در پایان ۶ میلیارد تومان کمک مردمی را  برای ۶۰ هزار کودک نیازمند خواهیم داشت.

    قبادی دانا افزود : کمک های پازل همدلی برای تهیه نوشت افزار کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی هزینه می شود. پازل همدلی بزرگترین پازل در گینس  خواهد بود.

    وی ادامه داد: پویش پازل همدلی با همکاری حوزه مشارکت مردمی سازمان بهزیستی، انجمن خیریه، انجمن تولیدکنندگان لوازم التحریر و انجمن بی نام و نشان ها انجام شد. انجمن بی نام و نشان ها مجموعه‌ای از افراد دارای اعتیاد بودند که امروز بهبودی پیدا کردند و کیف های تهیه شده توسط آنان انجام می شود.

    رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:  این کیف ها و تمام اقلام نوشت افزار، تولید کارخانجات داخل است. تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر از مردم در پازل همدلی مشارکت داشتند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *