×
آخرین اخبار

پدر شهید حسن اسماعیلی آسمانی شد

  • کد نوشته: 77728
  • ۱۴۰۰-۰۹-۲۱
  • 843 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، غلام اسماعیلی پدر شهید والامقام حسن اسماعیلی از شهدای روستای ظفرآباد بخش مرکزی شیراز بعداز ۱۵سال بیماری به دیدار فرزند شهیدش شتافت. شهید حسن اسماعیلی در تاریخ یازدهم آذر ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی محرم در عین خوش بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت رسید  گفتنی است پیش […]

    پدر شهید حسن اسماعیلی آسمانی شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، غلام اسماعیلی پدر شهید والامقام حسن اسماعیلی از شهدای روستای ظفرآباد بخش مرکزی شیراز بعداز ۱۵سال بیماری به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

    شهید حسن اسماعیلی در تاریخ یازدهم آذر ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی محرم در عین خوش بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت رسید

     گفتنی است پیش تر حضرت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه محترم شیراز از پدر این شهید در ظفرآباد عیادت کرده بودند.

    این اسوه مقاومت و استواری که با ایمان راسخ به آرمان‌های نظام اسلامی، فرزند عزیز خود را در حساس‌ترین مقاطع دوران دفاع مقدس روانه میدان جهاد و شهادت کرد، همواره الگوی درخشانی برای پدران این مرز و بوم خواهد بود.

    سرپرست دیدگاه نیوز استان فارس ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، درگذشت ابوالشهید مرحوم غلام اسماعیلی، پدر بزرگوار شهید گرانقدر حسن اسماعیلی را تسلیت گفته و این مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور روستای ظفرآباد و خانواده محترم آن پدر فداکار تسلیت می‌گوید و برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *