×
آخرین اخبار

وضعیت جوی خوزستان از فردا سه‌شنبه ناپایدار می‌شود

  • کد نوشته: 96479
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۸
  • 160 بازدید
  • اهواز – خبر روز – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: وضعیت جوی در برخی از نقاط خوزستان از فردا سه‌شنبه ناپایدار می‌شود که موجب شرجی و بارش پراکنده را به دنبال دارد.

    وضعیت جوی خوزستان از فردا سه‌شنبه ناپایدار می‌شود

    به گزارش روز دوشنبه دیدگاه نیوز به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: جنوبی شدن تدریجی جریانات جوی از روز سه شنبه تا اواسط روز جمعه هفته جاری،موجب افزایش رطوبت و شرجی ، مه یا مه رقیق در مناطق ساحلی، جنوبی و گاهی مرکز خوزستان خواهد شد.

    وی افزود: روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به دلیل بالا بودن ضرایب ناپایداری احتمال بارش پراکنده، تندباد لحظه‌ای در مناطق شمال، شمال شرق و ارتفاعات خوزستان دور از انتظار نیست.

    سبزه زاری ادامه داد: امیدیه ۴۳.۲ و ایذه با ۱۷.۴ درجه سانتیگراد در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۴۲.۲ و حداقل ۲۱.۹ درجه سانتیگراد گزارش شد.

    این گزارش حاکیست: پدیده شرجی که در شهریور با شدت و ضعف بر خوزستان حاکم بود از روز شنبه هفته گذشته در برخی از نقاط استان به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش یافت و مجدد روز چهارشنبه گذشته بر استان حاکم شد. بیشترین میزان رطوبت در آبادان ۱۰۰ درصد گزارش شد.                                                                                                         

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *