×
آخرین اخبار

وزارت نفت، نفت مسجدسلیمان را نمی خواهد، نفت مسجدسلیمان را می خواهد!!!

  • کد نوشته: 36106
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۲
  • 774 بازدید
  • امیر حیدری – دیدگاه نیوز / پس از کش و قوس ها و حواشی حوالی انتصابات مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان و پس از اینکه رییس هیئت مدیره نفت عنوان کرد که بر اساس قوانین وزارت نفت این تیم بدون هیئت مدیره است و تا ابلاغ رسمی از سوی وزارتخانه مدیریت این باشگاه با مشکلات فراوان […]

    وزارت نفت، نفت مسجدسلیمان را نمی خواهد، نفت مسجدسلیمان را می خواهد!!!

    امیر حیدریدیدگاه نیوز / پس از کش و قوس ها و حواشی حوالی انتصابات مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان و پس از اینکه رییس هیئت مدیره نفت عنوان کرد که بر اساس قوانین وزارت نفت این تیم بدون هیئت مدیره است و تا ابلاغ رسمی از سوی وزارتخانه مدیریت این باشگاه با مشکلات فراوان مواجه است و پس از درخواست های هیئت مدیره، مدیرعامل و سرمربی از مسئولین استانی و کشوری هیچ اتفاقی در این رابطه برای تیم نفت مسجدسلیمان نیفتاد و پس از اینکه هدایت یزدی رسماً از سمت مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان کناره گیری کرد، مجتبی حسینی سرمربی تیم نیز در چند روز گذشته از جدایی اش از تیم خبر داد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، یزدی گفت: بی نظمی در این باشگاه بیداد می کند.

    وی ادامه داد: من برای کمک به ورزش شهرم مسئولیت پذیرفتم اما ناهماهنگی و بی نظمی در این باشگاه بیداد می کند. یزدی ادامه داد: بعضی ها منافع شخصی برای شان مهم تر از منافع تیم است و مرکز تصمیم گیری در این تیم وجود دارد به همین دلیل ضمن عذرخواهی از تمامی هواداران و پیشکسوتان ورزش که بنده را مورد محبت خود قرار دادند از سمت خود کناره گیری می کنم.

    مجتبی حسینی در متنی که در اختیار خب روز قرار داده، جدایی زودهنگام خود از نفت مسجدسلیمان را نیز اعلام کرده بود.

    نفت مسجدسلیمان که طی سال‌های اخیر با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم کرده، به نظر می‌رسد شرایطی سخت‌تر را طی فصل آینده پیش رو داشته باشد؛ جایی که بعد از جدایی مهدی تارتار و بیشتر بازیکنان فصل گذشته این تیم، اکنون مجتبی حسینی که چند روزی از قبول هدایت این تیم توسط او نگذشته نیز در متنی از جدایی زودهنگام خود خبر داده است:

    “نمی‌خواستم شرمنده بهترین و صادق‌ترین مردم شوم و صادقانه بگویم که این افتخار شاید از بخت بد من، در شرایط کنونی نصیبم نشده باشد.

    وقتی پیشنهاد نفت را قبول کردم امید داشتم با توجه به وعده‌ها و امیدواری‌ها بتوانیم در کنار هم یک فصل باشکوه و موفق را پشت سر بگذاریم. در شهر اولین‌ها باید برای برترین بودن تلاش کرد. تصوری که داشتم این بود که موانع و مشکلات طبق وعده‌ها برطرف و کنار زده خواهد شد اما طی مدت اخیر هیچ تلاشی برای این موضوع ندیدم. نمی‌خواستم شرمنده تک تک شما شوم و دوست ندارم شرایط به شکلی شود که نتوانم این امانت بزرگ که متعلق به هواداران است را به جایی که استحاق و شأن آن را دارد برسانم.

    عذر مرا پذیرا باشید و امیدوارم با حمایت و توجهی که “باید” صورت گیرد نفت مسجدسلیمان به لیاقت خود دست پیدا کند. این اتفاق بزرگ‌ترین آرزوی من است و رفتنم هم بیشتر به این دلیل است که مسوولان بیشتر متوجه مشکلات شوند و برای آن‌چه که باید تلاش بیشتری داشته باشند. خوشحالم از این بابت که این جدایی زودتر از این اتفاق افتاد که دلبسته‌تر به این تیم و مردمش نشوم و امیدوارم بابت اینکه این رفتن باعث توجه به تیم شود و ناراحتم از اینکه این افتخار همراهی را خیلی زود از دست دادم.”

    باید دید با شرایط کنونی و مشکلات فراوانی که به نظر می‌رسد نفت مسجدسلیمان را بیش از گذشته به سمت بحران پیش می‌رود، مسوولان استانی و نمایندگان مسجدسلیمان راهکاری برای خروج این تیم از شرایط فعلی خواهند اندیشید یا خیر.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *