×
آخرین اخبار

عبدالله پایان، دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در خوزستان:
ورود کمک های اهدایی حزب عدالت طلبان استان خوزستان به روستای محروم کُمُفه / زلزله اندیکا پرده از محرومیت ۴۰ ساله منطقه برداشت

  • کد نوشته: 74822
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۱
  • 694 بازدید
  • کمک های اهدایی حزب عدالت طلبان ایران سالامی در استان خوزستان به روستای محروم کُمُفه در منطقه اندیکا رسید.
    ورود کمک های اهدایی حزب عدالت طلبان استان خوزستان به روستای محروم کُمُفه / زلزله اندیکا پرده از محرومیت ۴۰ ساله منطقه برداشت

    به گزارش دیدگاه نیوز ، عبدالله پایان دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: روستای کُمُفه در شهرستان اندیکا یکی از محروم ترین روستاهای ایران در طول ۴۰ سال اخیر در جمهوری اسلامی ایران بوده است. 

    وی افزود: فرمانداران شهرستان اندیکا و مسئولین استان در خواب بی عدالتی و بی توجهی به روستاهای شهرستان اندیکا بوده اند به طوری که در طول تاریخ ایران اسلامی چنین حجم از محرومیت و مظلومیت مردم سابقه نداشته است.

    عبداله پایان دبیر حزب عدالت طلبان استان خوزستان در ادامه گفت: زلزله در شهرستان اندیکا پرده از مظلومیت منطقه بالاخص روستای کُمُفه برداشت و این سفر باعث شد محرومیت مردم این روستاها به عینه و بیش از پیش دیده شود. 

    وی ادامه داد: مردم در این منطقه از کمترین امکانات بهداشتی، ارتباط جاده ای برخوردارند و حتی آب آشامیدنی سالم نیز در دسترس این عزیزان نیست که خود نمایانگر بی مسئولیتی مدیران منطقه و استان در ادوار گذشته نسبت به مناطق روستایی و محروم است. 

    پایان در ادامه اظهار داشت: روستای کُمُفه بیش از ۱۰ شهید، جانباز و ایثارگر را در ۸ سال دفاع مقدس تحویل انقلاب اسلامی داده است ولی در شان مردم انقلابی این روستا نیست که چنین زیر پونز مسئولین قرار گرفته و بر روی نقشه ی مدیریتی و خدمت رسانی مدیران ارشد استان جایی نداشته باشند. 

    وی در پایان گفت: از دکتر پاکدل، فرماندار شهرستان مسجدسلیمان و مدیریت شرکت بهره‌ برداری نفت گاز مسجد سلیمان که در این سفر حزب عدالت طلبان استان خوزستان را همراهی نمودند کمال تشکر را دارم. وی همچنین از شورای مرکزی حزب آقایان سهراب حسنوند، ایمان حیدری، امید داراب پور، دکتر احمدی مهر، غلام طاهری، حاج خدایار غریب، محمدحسین جورابیان و آقای سعدنیا برای همراهی این عزیزان در کمک به زلزله زدگان منطقه اندیکا نیز تشکر نمود. 

    به گزارش دیدگاه نیوز، عبداله پایان به دستور مستقیم سردار حکیم رییس حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در کشور به این روستای تاریخی که از چشم مسئولین شهرستان و استان خوزستان خارج شده بود سفر کرده و اقلام اهدایی زلزله زدگان را در بین اهالی این روستا توزیع نمود.

    کمک های مردمی حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در استان خوزستا در هفته های آینده نیز همچنان به مناطق زلزله زده ی اندیکا ارسال خواهند شد. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *