×
آخرین اخبار

ورناصری نماینده مسجدسلیمان: آقایان برای رفع مشکلات تیم نفت تعلل کردند / از گفتن اسامی خودداری می‌کنم

  • کد نوشته: 43535
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۹
  • 444 بازدید
  • نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که متاسفانه آقایان برای رفع مشکلات تیم نفت تعلل کردند، گفت: علی‌رغم این‌که به مردم قول داده بودم مقصران را معرفی کنم اما هنوز نیز نجیبانه به تأسی از مردم شریف بختیاری و به ویژه مسجدسلیمان از گفتن برخی اسامی و علت‌ها خودداری می‌کنم. به گزارش […]

    ورناصری نماینده مسجدسلیمان: آقایان برای رفع مشکلات تیم نفت تعلل کردند / از گفتن اسامی خودداری می‌کنم

    نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که متاسفانه آقایان برای رفع مشکلات تیم نفت تعلل کردند، گفت: علی‌رغم این‌که به مردم قول داده بودم مقصران را معرفی کنم اما هنوز نیز نجیبانه به تأسی از مردم شریف بختیاری و به ویژه مسجدسلیمان از گفتن برخی اسامی و علت‌ها خودداری می‌کنم.

    به گزارش دیدگاه نیوز، علیرضا ورناصری درباره وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: متاسفانه در بازه زمانی که وزیر نفت نامه مربوط به تیم‌های نفتی را ابلاغ کرده بود و زمان گذاشته بود که روند قانونی بر اساس اصل ۴۴ طی شود، با کمال تاسف چیزی به عنوان اقدام ندیدم و دست روی دست گذاشتن و معطل کردن کار به هر دلیلی نیز باعث شد که تیم به مشکلاتی برخورد کند.

    اگر به موقع برای رفع مشکلات تیم اقدام می‌شد و آن چیزی که از آن‌ها خواسته شده بود، اجرا می‌شد حتما راهکاری برای مقابله با مشکلاتی که با آن مواجه شدیم، پیدا می‌شد.

    از گفتن اسامی خودداری می‌کنم

    وی افزود: متاسفانه آقایان برای رفع مشکلات نفت، دست روی دست گذاشتند و من هم علی‌رغم این‌که به مردم قول داده بودم مقصران را معرفی کنم اما هنوز نیز نجیبانه به تأسی از مردم شریف بختیاری و به ویژه مسجدسلیمان از گفتن برخی اسامی و علت‌ها خودداری می‌کنم و از همگان خواهش می‌کنم اگر واقعا دغدغه جوانان، فوتبال و ورزش را دارید، کمک کنید.

    تیم نفت را جولانگاه تسویه حساب‌های سیاسی قرار ندهید

    نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی خطاب به برخی افراد که باید به تیم نفت کمک می‌کردند اما تیم را رها کردند، گفت: تیم نفت را جولانگاه تسویه حساب‌های سیاسی خودتان قرار ندهید. البته باز هم برای رفع مشکلات تیم فرصت و زمان است و امیدوارم از این زمان برای کمک به نفت مسجدسلیمان استفاده شود.

    آقایان دست روی دست گذاشتند تا تیم به انتهای خط برسد

    به گزارش دیدگاه نیوز، وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: دلیل اصلی برخورد تیم نفت‌مسجدسلیمان به مشکلات، انجام ندادن وظایف قانونی از سوی کسانی است که باید در طول این یک‌ سال دستور وزیر را بر اساس اصل ۴۴ اجرا می‌کردند اما این مهم را انجام ندادند و این‌گونه رفتار کردن هم باعث ایجاد مشکلاتی شد.

    من اولین ناطق مجلس یازدهم بودم و از جمله اولین صحبت‌هایی که در مجلس داشتم، بحث حمایت از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و دلخوشی جوانان شهرستان بود زیرا اطلاع داشتم که آقایان دست روی دست گذاشتند تا نفت‌مسجدسلیمان به انتهای خط برسد و با مشکلاتی مواجه شود که البته از همان زمان تلاش‌هایی برای رفع این مشکلات داشتم.

    مردم مسجدسلیمان نگران مسائل مالی تیم نباشند

    ورناصری در ادامه نیز عنوان کرد: خوشبختانه تمام نگرانی‌هایی که هم از منظر قانونی و هم حقوقی وجود داشت، در توافق‌نامه جدید با وزیر نفت، برای هر دو تیم نفتی خوزستان در نظر گرفته شد که این مهم با همکاری تمام نمایندگان خوزستان بود.

    با تمام فراز و نشیب‌هایی که طی شد، خوشبختانه می‌توانم قول بدهم از مردم مسجدسلیمان از بابت مسائل مالی تیم نفت هیچگونه نگرانی نداشته باشند و ما با تمام توان پشت تیم ایستاده‌ایم و نمی‌گذاریم مشکلات قبلی برای تیم نفت مسجدسلیمان تکرار شود.

    قانون برای کمک به تیم‌های نفتی راه دارد

    وی درباره تصویب قانون جدید پیرامون حمایت وزارت نفت از تیم‌های نفتی، خاطرنشان کرد: این موضوع دغدغه همه ما است اما متاسفانه این قانون در مجلس قبلی مصوب شده است. از این نظر می‌گویم متاسفانه زیرا از حق و حقوق مناطق نفتی دفاعی نشد.

    اکنون نیز در بحث بسترسازی برای بخشنامه‌ای که در صحبت‌های قبلی‌ام به آن اشاره داشتم، از قانون استفاده کردیم. قانون برای کمک به تیم‌های نفتی راه دارد ولی باید همانطور که عزیزان ما در میدان فوتبال غیرتمندانه و دغدغه‌مند تلاش می‌کنند، ما نمایندگان نیز باید تلاش کنیم تا بتوانیم هم از قانون موجود استفاده کنیم و هم مطالبه‌گر حق و حقوق مردم باشیم که قطعا این موضوع در دستور کار نمایندگان استان و به ویژه خود من قرار دارد. کار را برای این‌که سهمی از این قانون، سهم منطقه ما نیز بشود، ادامه می‌دهیم.

    برای ورزش و جوانان مسجدسلیمان تلاش‌ بیشتری می‌کنیم

    نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس گفت: منطقه مسجدسلیمان سرشار از ظرفیت در رشته‌های مختلف ورزشی است که هر کدام از شهرهای مسجدسیلمان، لالی، اندیکا و هفتکل نیز در برخی از رشته‌ها سرآمد استان و حتی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان هستند.

    مدت زیادی از دوره نمایندگی ما نگذشته است و همه مردم می‌دانند با وجود این‌که حوزه کاری ما در بخش‌های آب، برق، بهداشت، درمان و کشاورزی نیز با مشکلاتی بسیاری مواجه است اما به ورزش نیز پرداخته‌ایم.

    در همین مدت کوتاه، ملاقاتی با وزیر ورزش داشتم و متعاقب آن ملاقات، وزیر نیز هیاتی را به چهار شهرستان تحت پوشش ما فرستاد که هم در جریان ورزش و جوانان این شهرستان‌ها قرار گرفتند و هم از اماکن ورزشی بازدید داشتند.

    به هر حال متاسفانه مشکلات ایجاد شده برای تیم فوتبال نفت باعث شد که نسبت به پیگیری ما برای سایر رشته‌ها سایه بیاندازد اما ان‌شاءالله با فراغ بال حتما برای ورزش و جوانان شهرستان تلاش‌های بیشتری خواهیم داشت.

    وی در پایان نیز عنوان کرد: خدا را شاکرم که مشکلات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را در حد توان پیگیری کردم و در نهایت همان شد که مورد انتظار مردم است. تلاش خواهیم کرد این داستان تلخ برای تیم نفت و سایر تیم‌ها تکرار نشود.

    حقیقتا اگر ما دغدغه‌های مردم و رسانه‌ها را مشاهده نمی‌کردیم، خیلی جدی پای کار نمی‌آمدیم. به هر حال سهل‌انگاری دیگران باعث شد با یک کار تمام شده‌ای در بحث تیم نفت مسجدسلیمان مواجه شویم و من نیز امروز مستنداتی دارم اما نمی‌خواهم بیش از این مسائل را بازگو کنم.

    به هر حال کسانی در این بین برای کمک به تیم نفت و رفع مشکلات آن تعلل کردند که باید مورد مواخذه مردم قرار می‌گرفتند ولی باز هم می‌گویم نجیبانه از گفتن اسامی و علت‌ها می‌گذرم.

    از کسانی که مسئولیت دارند، خواهش می‌کنم به خواسته جوانان توجه و به رشته‌های پرطرفدار کمک کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *