×
آخرین اخبار

واکنش اسلامی به گزارش آژانس

  • کد نوشته: 99715
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۰
  • 152 بازدید
  • رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: گزارش‌هایی که آژانس در این دو سه روز منتشر کرده برگرفته از اقدامات رسمی و آشکار سازمان انرژی اتمی است.

    واکنش اسلامی به گزارش آژانس

    به گزارش دیدگاه نیوز، رئیس سازمان انرژی اتمی در مورد غنی‌سازی در آبشار سوم سانتریفیوژهای جدید نطنز، گفت: گزارش‌هایی که آژانس در این دو سه روز منتشر کرده برگرفته از اقدامات رسمی و آشکار سازمان انرژی اتمی است.

    به نقل از ایرنا، محمد اسلامی روز چهارشنبه در گفت‌وگویی درباره انتشار گزارش محرمانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد غنی‌سازی در آبشار سوم سانتریفیوژهای جدید نطنز، گفت: این موضوع را تایید می‌کنم البته این گزارش‌ها محرمانه است و آژانس باید ملاحظات محرمانگی را رعایت کند، البته هر مرتبه این گزارش‌های محرمانه در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

    رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: از آنجایی که ایران عضو رسمی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و به معاهدات متعهد است، تمام فعالیت‌های هسته‌ای با نظارت آژانس صورت می‌گیرد، بنابراین آژانس را رسما از قصد و نیت، طراحی، زمان اجرا و بهره‌برداری را مطلع می‌کنیم.

    اسلامی تصریح کرد: گزارش‌هایی که آژانس در این ۲ تا سه روز منتشر کرده برگرفته از اقدامات رسمی و آشکار سازمان انرژی اتمی است. این اقدامات در راستای اجرای قانون اقدام راهبردی و کاهش تعهدات برجام صورت گرفته است.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *