×
آخرین اخبار

واکنش اتحادیه جهانی کشتی به سفر آزادکاران ایران به آمریکا

  • کد نوشته: 109133
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۶
  • 127 بازدید
  • اتحادیه جهانی کشتی در صفحه رسمی خود با انتشار عکسی نسبت به سفر آزادکاران ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی آمریکا واکنش نشان داد.

    واکنش اتحادیه جهانی کشتی به سفر آزادکاران ایران به آمریکا

    آزادکاران کشورمان بامداد امروز (چهارشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی فرانکفورت شدند و سپس از این شهر به سمت شیکاگو پرواز خواهند داشت. طبق برنامه قرار است تیم ملی از شیکاگو با یک پرواز دیگر راهی آیووا محل برگزاری مسابقات جام جهانی شود.

    درحالی که آمریکایی‌ها برای ۷ نفر از اعضای تیم ایران (علیرضا کریمی، امیرعلی آذرپیرا، علی اکبر فضلی به عنوان کشتی گیر، احسان امینی و اباذر اسلامی به عنوان مربی و همچنین ابراهیم مهربان به عنوان سرپرست و محمد مصلایی پور به عنوان داور) روادید صادر نکردند اما از آنجا که ممکن بود غیبت در این رقابت‌ها، جرایمی را برای کشتی کشورمان درپی داشته باشد آزادکاران کشورمان راهی محل برگزاری مسابقات شدند.

    در همین راستا صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی با انتشار عکسی از اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران در فرودگاه، از حضور قطعی نمایندگان ایران در مسابقات جام جهانی آمریکا خبر داد.

    با اعلام علیرضا دبیر، فدراسیون کشتی در تلاش است تا مشکل روادید علیرضا کریمی، امیر علی آذر پیرا، علی اکبر فضلی، احسان امینی و اباذر اسلامی را حل کند تا آن‌ها نیز با پرواز امشب راهی آمریکا شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *